ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

همه تلاشمان را برای راضی نگه داشتن مردم بندرعباس خواهیم کرد

شهردار منطقه دو بندرعباس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار ، بیان کرد : رهبری اعلام کرد اگر دو ارگان با مردم خوب رفتار کنند مردم به نظام خوشبین خواهند بود شهرداری و نیرو انتظامی، عملکرد شهرداری را چکیده ای از عملکرد نظام دیده میشود. و شهرداری با زندگی روزمره مردم در تماس است.

بازخبر /مهدی رنجبری شهردار منطقه دو بندرعباس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار ، بیان کرد : رهبری اعلام کرد اگر دو ارگان با مردم خوب رفتار کنند مردم به نظام خوشبین خواهند بود شهرداری و نیرو انتظامی، عملکرد شهرداری را چکیده ای از عملکرد نظام دیده میشود. و شهرداری با زندگی روزمره مردم در تماس است.

وی افزود : شهرداری منطفه دو دارای سه ناحیه و هر ناحیه هفت محله می باشد، ناحیه یک بازار است، ناحیه دو بازار. تا خواجه عطا و ناحیه سه از خواجه عطا تا نابند که در مجموع ؛۱۴۷ مورد خدمات به مردم ارائه می نماید.

رنجبری ادامه داد : حدود چهارده میلیارد تومان هزینه پروژه های شهرداری منطقه دو بوده است و شایان ذکر است، ماهیانه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه تنظیف شهری در منطقه دو است، همچنین باید اعلام کنم؛ سرانه تولید زباله در شهر بندرعباس یک و نیم برابر کشوری است، وی درخصوص هزینه های فضای سبز گفت : ماهیانه هفتصد میلیون هزینه فضای سبز منطقه دو شهرداری است.

شهردار منطقه دو بندرعباس گفت : در حال احداث دو زمین ورزشی در شهرک امام رضا هستیم و در دهه فجر هستیم همچنین احداث اولین پارک تمام سنگی در شهر بندرعباس از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو بندرعباس است وی اعلام کرد :اولین زمین ورزشی ساحلی منطقه دو در حال تاسیس است و خوشبختانه استقبال خوبی از طرف مردم داشته است ، همچنین زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرک نور جنب دانشکده سما نیز در حال احداث است رنجبری گفت :به سمتی پیش خواهیم رفت که هیچ محله ای فاقد زمین ورزشی نباشد.

وی بیان کرد : پروژه های خوبی را در دهه فجر کلنگ زنی خواهیم کرد، از جمله پارک ساحلی. روبروی بازار. ، فرهنگسرای سه راه برق که یکی از پروژه های شاخص شهرداری خواهد بود.

 

شهردار منطقه دو بندرعباس افزود :۷۳ درصد بافت فرسوده در منطقه دو شهرداری بندرعباس خدمات رسانی را بسیار مشکل کرده است.

مهندس رنجبری خاطرنشان کرد : ۱۰۸هزار متر مربع آسفالت معابر و خیابان نیز از خدمات خوب شهرداری منطقه دو شهرداری بوده است.

وی ادامه داد :بیش از سی هزار متر مربع احداث پیاده رو با اعتباری بالغ بر حدود دو میلیارد وی اذعان داشت : تا زمانی که خود مردم همکاری نکنند نمیتوانیم شهری زیبا و بدون زباله داشته باشیم بطور مثال محله چاهستانی ها در مورد نظافت محله بسیار همکاری خوبی با شهرداری داشته اند.

وی در خصوص کمبود سطل زباله در سطح شهر بیان کرد : سطل زباله ها را در شهر و محلات قرار میدهیم ولی متاسفانه برخی افراد سودجو آنها را به سرقت میبرند ، هرچند قبول دارم که تعداد سطلهای زباله کم می باشد.

شهردار منطقه دو بندرعباس بیان کرد :در شهرداری منطقه دو دنبال منابع درآمد پایدار هستیم خیلی موارد نمیتوانیم همه مردم را راضی نگه داریم ولی تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد که مشکلات مردم و شهر را حل نماییم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *