ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وقتی مربی رقیب پرسپولیس، مهم‌ترین اخطار سال اروپا را فراموش کرد!

بخش مهمی از صحبت‌های فیروز کریمی پس از پایان بازی با پرسپولیس، به اعتراض علیه تصمیم داور در زمینه اخراج بازیکن گسترش‌فولاد مربوط می‌شد.

 بازخبر / بخش مهمی از صحبت‌های فیروز کریمی پس از پایان بازی با پرسپولیس، به اعتراض علیه تصمیم داور در زمینه اخراج بازیکن گسترش‌فولاد مربوط می‌شد. محمدرضا اکبریان در دقیقه۸۷ این بازی به دلیل اتلاف وقت عزیز معبودی کارت زرد دوم را به این بازیکن داد و او را اخراج کرد.

کریمی در نشست خبری بعد از بازی گفت هیچ جای دنیا به خاطر اتلاف وقت هنگام پرتاب اوت به یک بازیکن کارت زرد نمی‌دهند و هر کس بتواند فقط یک نمونه مشابه در سطح جهان پیدا کند، می‌تواند با ارایه به او «جایزه» بگیرد.

از شانس بد فیروز اما، یکی از مشهورترین اخطارهای فوتبال اروپا در سال۲۰۱۷ درست به همین دلیل به بازیکن خاطی داده شد.

موضوع مربوط به حدود ۵۰روز پیش و کارت زردی است که کارواخال به دلیل تعلل در پرتاب اوت از داور بازی با آپوئل دریافت کرد. اما این کارت چرا مشهور شد؟ چون یوفا به این نتیجه رسید که مدافع رئال مادرید عمدا خودش را سه‌کارته کرده تا با از دست دادن بازی تشریفاتی روز آخر در مرحله گروهی، بدون دردسر راهی مرحله حذفی شود. در نتیجه یوفا این بازیکن را دو جلسه محروم کرد و او در مسابقه بسیار حساس برابر پاری‌سن‌ژرمن حضور نخواهد داشت.

بانک ورزش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *