اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کیانوش جهانبخش : فضای مجازی جای پرسش و پاسخ نیست

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشست خبری به خبرنگاران گفت : اولین وظیفه یک نماینده پاسخگویی به مردم است اما ساختار و سازماندهی مناسبی را نیاز دارد.

بازخبر /رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشست خبری به خبرنگاران گفت : اولین وظیفه یک نماینده پاسخگویی به مردم است اما ساختار و سازماندهی مناسبی را نیاز دارد.

کیانوش جهانبخش خاطرنشان کرد : فضای مجازی صرفا” یک فضای اطلاع رسانی است نه پرسش و پاسخ و بنده معتقد هستم که پرسش و پاسخ باید بصورت رودررو صورت گیرد.

وی ادامه داد : خوشحالم که همواره رسالت پاسخگویی را دستور کار خودم قراردادم ، البته باید به اطلاع همه برسانم دربسیاری از پدیده های اجتماعی، مطالبه گری حق مردم را وظیفه خود میدانم هرچند ضرباتی را متحمل شدم.

جهانبخش افزود : همه میدانند که توسعه دو وجه دارد و همواره یک طیف متضرر و یک طیف بهرمند هستند ، همچنین مردم خوب و شریف هرمزگان به درستی از قانون درک دارند.

وی ادامه داد : در همه جوامع توسعه یافته شهرداری ها در همه حوزه ها دخالت دارند، در شهر بندرعباس وظیفه ساختن و ایجاد توسعه زیرساخت شهر بر عهده دستگاه های مختلفی است و شهرداری بندرعباس موظف است در همه پروژه ها کمک دستگاه ها باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد : در حوزه عمرانی زیرساختهای کلان شهر بر عهده راه و شهرسازی است ولی شهرداری در بندرعباس این وظیفه را انجام میدهد.

جهانبخش تصریح کرد : هیچ کس از فضای نقد نباید فاصله بگیر و باید قبول کرد نقد منصفانه قطعا” سازنده خواهد بود.

وی در خصوص پروژه بلوار ساحلی گفت : پروژه تعریض بلوار ساحلی وظیفه شهرداری نبود و راه و شهرسازی باید این کار را انجام میداد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص احداث پروژه های ساحلی تصریح کرد : اسکله نخل ناخدا و آب شیرینکن باعث فاجعه های زیست محیطی خواهد شد نسل آبزیان منقرض خواهد شد و دریری نخواهد شد مه شورد آن منطقه شاهد ساحلی مرده خواهیم بود.

وی ظاهر داشت : برای هرکس یک وظیفه تعریف شده است از دستگاه قضا درخواست دارم اگر کسی تخلف میکند و حق مردم را پایمال میکنند و نادیده میگیرند با آن به شدت برخورد نماید. سلیقه رابطه مستقیم با فساد دارد. و متاسفانه قانون این مجوز را به نمایندگان مردم. در شورای اسلامی شهر نداده است که با مدیران کم کار و متخلف برخورد حقوقی و قانونی کند.

جهانبخش ادامه داد : افتتاح پروژه ها صرفا” در هفته دولت و دهه فجر اشتباه است چرا که یا پروژه زودتر انجام شده و در اختیار مردم قرارداده نمیشود و یا هنوز بطور کامل تکمیل نشده است و افتتاح میشود که در هر دو حالت این کار اشتباه است ضمن اینکه مسئولین نباید فراموش کنند ؛ همه روزها روز دولت و ملت است و همه روزها روز مردم انقلابی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *