چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

کیانوش جهانبخش : فضای مجازی جای پرسش و پاسخ نیست

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشست خبری به خبرنگاران گفت : اولین وظیفه یک نماینده پاسخگویی به مردم است اما ساختار و سازماندهی مناسبی را نیاز دارد.

بازخبر /رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نشست خبری به خبرنگاران گفت : اولین وظیفه یک نماینده پاسخگویی به مردم است اما ساختار و سازماندهی مناسبی را نیاز دارد.

کیانوش جهانبخش خاطرنشان کرد : فضای مجازی صرفا” یک فضای اطلاع رسانی است نه پرسش و پاسخ و بنده معتقد هستم که پرسش و پاسخ باید بصورت رودررو صورت گیرد.

وی ادامه داد : خوشحالم که همواره رسالت پاسخگویی را دستور کار خودم قراردادم ، البته باید به اطلاع همه برسانم دربسیاری از پدیده های اجتماعی، مطالبه گری حق مردم را وظیفه خود میدانم هرچند ضرباتی را متحمل شدم.

جهانبخش افزود : همه میدانند که توسعه دو وجه دارد و همواره یک طیف متضرر و یک طیف بهرمند هستند ، همچنین مردم خوب و شریف هرمزگان به درستی از قانون درک دارند.

وی ادامه داد : در همه جوامع توسعه یافته شهرداری ها در همه حوزه ها دخالت دارند، در شهر بندرعباس وظیفه ساختن و ایجاد توسعه زیرساخت شهر بر عهده دستگاه های مختلفی است و شهرداری بندرعباس موظف است در همه پروژه ها کمک دستگاه ها باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد : در حوزه عمرانی زیرساختهای کلان شهر بر عهده راه و شهرسازی است ولی شهرداری در بندرعباس این وظیفه را انجام میدهد.

جهانبخش تصریح کرد : هیچ کس از فضای نقد نباید فاصله بگیر و باید قبول کرد نقد منصفانه قطعا” سازنده خواهد بود.

وی در خصوص پروژه بلوار ساحلی گفت : پروژه تعریض بلوار ساحلی وظیفه شهرداری نبود و راه و شهرسازی باید این کار را انجام میداد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص احداث پروژه های ساحلی تصریح کرد : اسکله نخل ناخدا و آب شیرینکن باعث فاجعه های زیست محیطی خواهد شد نسل آبزیان منقرض خواهد شد و دریری نخواهد شد مه شورد آن منطقه شاهد ساحلی مرده خواهیم بود.

وی ظاهر داشت : برای هرکس یک وظیفه تعریف شده است از دستگاه قضا درخواست دارم اگر کسی تخلف میکند و حق مردم را پایمال میکنند و نادیده میگیرند با آن به شدت برخورد نماید. سلیقه رابطه مستقیم با فساد دارد. و متاسفانه قانون این مجوز را به نمایندگان مردم. در شورای اسلامی شهر نداده است که با مدیران کم کار و متخلف برخورد حقوقی و قانونی کند.

جهانبخش ادامه داد : افتتاح پروژه ها صرفا” در هفته دولت و دهه فجر اشتباه است چرا که یا پروژه زودتر انجام شده و در اختیار مردم قرارداده نمیشود و یا هنوز بطور کامل تکمیل نشده است و افتتاح میشود که در هر دو حالت این کار اشتباه است ضمن اینکه مسئولین نباید فراموش کنند ؛ همه روزها روز دولت و ملت است و همه روزها روز مردم انقلابی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *