اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
علی جباری ؛

دیدار استقلال با پارس جنوبی، ۶ امتیازی خواهد بود/ امضای قرارداد کوتاه مدت با گومز عقلانی‌تر است

پیشکسوت استقلال گفت: بهتر است باشگاه به جای عقد قراردادی یک و نیم ساله با گومز قراردادی تا پایان فصل ببندد و پس از آن اگر این بازیکن برای استقلال کارایی لازم را داشت با او قراردادی بلندمدت امضا کند.

بازخبر / علی جباری، پیشکسوت پرآوازه باشگاه استقلال، درباره تساوی این تیم مقابل پدیده به خبرنگار برنا گفت: به نظر من بازیکنان نسبت به بازی سایپا بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و در آن سوی میدان، همواره تیم هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند از انگیزه بالایی برای گرفتن امتیاز از این تیم برخوردار هستند ضمن اینکه به نظر من یکی از ایرادات این بازی نوع چینش برخی بازیکنان بود، به طور مثال در سمت راست امید نورافکن حضور داشت که پست تخصصی اش آنجا نبود و به نوعی عدم هماهنگی او با وریا غفوری  باعث شد، مدافع ملی پوش استقلال مانند بازی های گذشته نتواند در حملات حضور موثری داشته باشد.

وی افزود: استقلال در این بازی موقعیت‌های گل زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد ولی متاسفانه نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند. البته عکس این موضوع نیز وجود داشت و پدیده یکی، دو موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال به وجود آورد و آنها هم نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند. به هر حال و به قول معروف روز، روزِ استقلال نبود که پنالتی هم گل نشد و این مسائل در فوتبال رخ می دهد و چیزی تازه‌ای هم نیست.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر تیم استقلال از موقعیت های خود در نیمه اول استفاده می کرد و یک گل به حریف می‌زد، قطعا پدیده برای جبران گل حمله های بیشتری می کرد و آبی پوشان می توانستند زمینه به ثمر رساندن گل‌های دوم و سوم را مهیا کنند.

جباری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نظرش درباره خرید مهاجم گینه ای- پرتغالی (گومز) برای استقلال چیست؟ گفت: آنچه که بنده از رزومه این بازیکنان شنیده ام آن گلزنی نیست که استقلال دنبالش است و بهتر است باشگاه به جای عقد قراردادی یک و نیم ساله با او، قراردادی تا پایان فصل ببندد و پس از آن اگر این بازیکن برای استقلال کارایی لازم را داشت با او قراردادی بلندمدت امضا کنند.

سوال بعدی درباره پیش‌بینی جباری از بازی حساس مقابل پارس جنوبی بود، او در این رابطه اظهار داشت: بی تردید استقلال بازی حساسی را مقابل پارس جنوبی جم دارد. این دیدار یک بازی ۶ امتیازی است و از طرفی برد استقلال می‌تواند به لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبتی روی بازیکنان داشته باشد و آنها با آمادگی بیشتری به مصاف صنعت نفت آبادان در بازی جام حذفی بروند.

برنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *