چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فردا در بندرعباس

رزمایش شیمیایی با ولایت تا شهادت در بندرعباس

دکتر محسن ترکیان گفت : هر ساله رزمایش‌هایی را برای توانمندی نیروها انجام میدهیم، پارسال رزمایش تب کریمه کنگو را برگزار کردیم امسال نیز رزمایش با ولایت تا شهادت برگزار خواهیم کرد و تمامی این رزمایش‌ها به جهت بالا بردن توانمندی نیروهای خود انجام میدهیم.

بازخبر /دکتر محسن ترکیان ریاست بیمارستان خاتم الانبیا در جمع خبرنگاران بیان کرد : هر ساله رزمایش‌هایی را برای توانمندی نیروها انجام میدهیم، پارسال رزمایش تب کریمه کنگو را برگزار کردیم امسال نیز رزمایش با ولایت تا شهادت برگزار خواهیم کرد و تمامی این رزمایش‌ها به جهت بالا بردن توانمندی نیروهای خود انجام میدهیم.

دکتر ترکیان افزود : حوادث ممکن است بیولوژیک یا شیمیایی باشد که توانمند سازی نیروها محک زده شود و رزمایش فردا جمعه با برنامه شیمیایی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد : در رزمایش‌هایی که انجام میدهیم ، خللی در خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان بیمارستان پیش نخواهد آمد.

ریاست بیمارستان خاتم الانبیا بندرعباس خاطرنشان کرد : خوشبختانه نیروهای مسلح در استان آمادگی بسیار خوبی در مواجهه با مشکلات و مقابله با حوادث ناگوار خواهند داشت.

دکتر محسن ترکیان تصریح کرد : فردا ساعت ۹ صبح رزمایش شیمیایی با ولایت تا شهادت در خیابان انتظام با رمز با زهرا(ع) آغاز خواهد شد و اهداف این رزمایش خدمات رسانی به آسیبدیدگان خواهد بود و بیمارستان خلیج فارس نیز به همراه اداره برق و پدافند غیر عامل استان در این رزمایش همکاری خواهند داشت. همچنین از همه توانمندی نیروهای مسلح استفاده خواهیم کرد. شایان ذکر است در سال گذشته توانمندی خیلی خوبی صورت گرفت.

وی اظهار داشت : امسال بحث توسعه بیمارستان خاتم الانبیا شاهد خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم تخت هایی را اضافه کنیم و امید است این توسعه مورد موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد

دکتر ترکیان بیان کرد : نصف نیروهای درمانی توسط نیروهای مسلح است و بازوی درمانی بسیار خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی گفت : در حال حاضر ۶۴ تخت خواب وجود دارد همچنین دندانپزشکی بیمارستان فعالسازی شده و طبق تعرفه دولتی بنا به نوع بیمه انجام پذیر است. وی افزود ؛ روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ بیمار را در درمانگاه پذیرش میکنیم، و خوشبختانه به هیچ عنوان کمبود پزشک متخصص در این بیمارستان نداریم.

دکتر ترکیان ادامه داد : خوشبختانه همدلی خوبی بین بیمارستانهای دولتی و غیر دولتی در استان هرمزگان وجود دارد.

وی در آخر از زحمات سردار ملکی، فرماندهی نیروی انتطامی استان و همچنین از همه دستگاهها که در این رزمایش مارا یاری می دهند تشکر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *