اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مربی با آزارهای شیطانی ۴۲ دانش آموز را ایدزی کرد! عکس

مربی مبتلا به بیماری ایدز که پس از آزار و اذیت وتجاوزبه ۴۲ پسر بچه، همه آنها را به بیماری هولناک مبتلا کرده به ۱۹۰ سال زندان محکوم شد.

بازخبر / مربی مبتلا به بیماری ایدز که پس از آزار و اذیت وتجاوزبه ۴۲ پسر بچه، همه آنها را به بیماری هولناک مبتلا کرده به ۱۹۰ سال زندان محکوم شد.

متهم «کارلوس بل» ۳۰ ساله در دبیرستانی در شهر«والدورف » ایالت مریلند امریکا مشغول به کار بود که پسران دانش آموز را پس ازفریب به خانه اش کشانده وآنها را هدف آزارواذیت جنسی قرارداده بود. وی پس ازدستگیری،اتهام تجاوزبه ۴۲ پسر ۱۱ تا ۱۷ ساله را پذیرفت.این درحالی است که او به ۲۰۶ مورد آزار جنسی متهم شده است.

دکتر «کیمبرلی هیل » مدیر دبیرستان در این باره گفت:« هنگامیکه متوجه شدیم این مربی شیطان صفت از دانش آموزانش سوء استفاده کرده بلافاصله اورا از کار تعلیق کردیم.ضمن اینکه نهایت همکاری را با اداره پلیس منطقه دررسیدگی به این پرونده تکاندهنده وباورنکردنی داشتیم.”

به گزارش رسانه ها ،شرایط روحی وروانی بسیاری ازدانش آموزان مبتلا به اچ آی وی بسیاروخیم است وآنها تحت درمان های تخصصی قرارگرفته اند.

ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *