چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فیصل مقداد:

سناریوی جدید آمریکا مانند سایر سناریوها با شکست مواجه می‌‏شود

معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که تهدیدات آمریکایی هر قدر زیاد باشد، سوریه مصمم است اراضی خود را از چنگ تروریسم و عناصر مزدور آزاد کند.

بازخبر / معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که سناریوی جدید آمریکا در تشکیل نیروی نظامی ۳۰ هزار نفری در شمال سوریه با همکاری کردها، همانند سایر سناریوهای آمریکایی با شکست مواجه خواهد شد.

فیصل مقداد در گفت‎وگو با المیادین افزود: این سناریوی آمریکایی همسو و هماهنگ با سناریوهای اسرائیلی در سوریه است و همانند سایر سناریوهای قبلی آمریکا موفق نخواهد بود.

وی ضمن محکوم کردن دخالت ها در سوریه گفت: این مردم سوریه هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند و این سوری ها هستند که بر شکست توطئه های جدید اصرار دارند. تهدیدات آمریکا هر قدر زیاد باشد، سوریه مصمم است که اراضی خود از چنگ تروریسم و عناصر مزدور آزاد کند.

فیصل مقداد تصریح کرد: ارتش سوریه قادر است همه اراضی اشغال شده سوریه را آزاد کند و وحدت اراضی این کشور باز خواهد گشت.

معاون ولید المعلم تاکید کرد که روسیه در مواضع خود در قبال سوریه جدی است و به وحدت این کشور بر اساس موازین بین المللی احترام می گذارد.

المقداد با بیان اینکه ارتش سوریه و متحدان آن همچون سدی محکم در برابر متجاوزان به وحدت اراضی سوریه می‏ایستند، گفت: ما از قدرت وهمی آمریکا هراسی نداریم و مطمئن هستیم که سوریه به صورت واحد باقی می ماند.

معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: هرگونه حضوری که با اهداف دولت سوریه همسو نباشد، اعم از حضور آمریکایی و ترکیه‎ای، خصمانه و غیرقانونی است. با هرگونه حضور غیر قانونی در اراضی خود برخورد خواهیم کرد. به مواضع رسانه‎ای دولت ترکیه اعتمادی نداریم و این کشور مسئول نفوذ تروریسم به سوریه است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *