ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مشکلات شهرداری، تابعی از مشکلات کل ادارات و نهادهای دولتی است/ فربه شدن شهرداری سبب کندی عملکرد شهرداری شده است

شهرداری ها در کل کشور با مشکلات ساختاری مواجه هستند و شهرداری بندرعباس نیز از این قاعده مستثنی نیست، لذا همه ادارات و نهادهای دولتی باید تلاش کنند تا مشکلات شهرداری حل شود.

بازخبر /  آبتین امیری گفت: شهرداری ها در کل کشور با مشکلات ساختاری مواجه هستند و شهرداری بندرعباس نیز از این قاعده مستثنی نیست، لذا همه ادارات و نهادهای دولتی باید تلاش کنند تا مشکلات شهرداری حل شود.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهر ساحلی مثل بندرعباس دارای پتانسیل های زیادی است اما اینگونه نیست که همه مشکلات شهری توسط شهر بندرعباس حل شود. در کشور ما یکی از سخت ترین کارها هماهنگی میان ادارات و دستگاههاست و متأسفانه شهرداری برای هر تصمیم و اقدامی باید با چندین نهاد واداره هماهنگ کند.
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت: وجود فساد اداری در نهادی مثل شهرداری دغدغه همه اعضای شوراست، و اگرانتقادی در این خصوص وارد می شود از روی دلسوزی است اما طرح موضوع فساد اداری بطور کلی مشکلی را حل نمی کند، بلکه باید هر بخش از شهرداری بصورت جداگانه مورد ارزیابی قرارگیرد.
فساد موجود در شهرداری تابعی از فساد اداری در دیگر نهادها و ادارات دولتی است.
آبتین امیری گفت: مهمترین مشکل شهرداری بندرعباس فربه شدن شهرداری است، در سه دهه اخیر شهرداری بیش از نیاز واقعی خود نیرو جذب کرده است، اما تعدیل نیرونیازمند یک اراده قوی است، زیرا به محض طرح موضوع دیگر دستگاهها ورود می کنند و اجازه یک تصمیم گیری قاطع دراین خصوص به شهرداری نمی دهند.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: از مدیران شهرداری دفاع می کنیم و معتقدیم که آنها تمام تلاش خود را برای بهبود امور به کار می گیرند، اما ضعف آموزش نیروی انسانی، فربه بودن شهرداری از نظر نیروی انسانی و فقدان هماهنگی درون بخشی میان بخش های مختلف شهرداری سبب شده تصمیم های سازنده مدیران با کندی پیش رود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *