اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دروغ عجیب خبرنگار صدای آمریکا درباره اعدام دو جوان کُرد

علی جوانمردی، خبرنگار به اصطلاح حرفه ای صدای آمریکا، باز هم برای تخریب چهره ایران در جهان، به دروغ مدعی اعدام دو جوان کُرد شد!

بازخبر / علی جوانمردی، خبرنگار شبکه صدای آمریکا، در ادامه شایعه سازی هایش علیه ایران، مدعی شد: « براساس اخبار منتشره، ممکن است زانیار و لقمان مرادی دو جوان  زندانی سیاسی کرد اهل مریوان را  ۲۳دیماه اعدام کنند. این دو نفر از ٩ سال پیش زندانی هستند.»

خبر دروغی که حتی دیگر خبرنگاران شبکه ها و رسانه های وابسته به غرب بر کذب آن تاکید کرده اند اما این به اصطلاح خبرنگار حرفه ای حاضر نشده است از این خبر کذب بگذرد.

شاهد علوی، خبرنگار رسانه های وابسته به آمریکا که اصالتا کُرد است، در واکنش به انتشار این خبر نوشت: «وب‌سایت یکی از تلویزیون‌های خارج از کشور به نام دُر تی‌وی در خبری مدعی شده است دو زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام زندان رجایی‌شهر قرار است روز ‌شنبه ۲۳ دیماه اعدام شوند. این وب‌سایت مدعی است این خبرها را از منابعش در قوه قضائیه دریافت کرده است. این خبر دروغ است. دروغی که یا ناشی از بی‌مسئولیتی و بازی خوردن از یک منبع بی‌اعتبار است و یا ناشی از بی‌اخلاقی و شهوت انتشار اخبار دست اول حتی به قیمت دروغ بودن و تحمیل آزار روانی و عاطفی به کسانی که از این اخبار دروغ متاثر می‌شوند و بدتر از همه این‌ها آماده کردن فضای ذهنی جامعه برای اعدام کردن دو زندانی سیاسی.»

وی افزود: «خانواده این دو زندانی می‌گویند این خبر دروغ است، وکیل این دو زندانی هم می‌گوید درباره احتمال اعدام این دو زندانی تاکنون چیزی نشنیده است و در ملاقات امروز رجایی‌شهر هم، زندانیان همبند این دو زندانی خبر انتقال آن‌ها به سلول انفرادی و وجود هرگونه نشانه‌ای از احتمال اعدام آن‌ها را رد کرده‌اند. هیچ مقام رسمی هم تاکنون درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.»

البته جوانمردی در انتشار اخبار دروغ و کذب سابقه طولانی دارد و به واسطه انتشار اخبار کذبی که پژاک به او می دهد، در میان خبرنگاران رسانه های ضد انقلاب به خبرنگار پژاک شهرت یافته است اما وی این بار منبع دروغ سازی هایش را عوض کرده و از سایتی خبر گرفته که در دروغ پردازی و نشر اخبار جعلی گوی سبقت را از همه ربوده و به بهانه انتشار اخبار دست اول، همراه و هماهنگ با آمدنیوز، اقدام به خبرسازی و انتشار اخبار دروغ می کنند.

وی اخیرا به بهانه حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، از شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دست اشرار در پیرانشهر حمایت کرده و آنها را اقدامی در حمایت از اغتشاشات خوانده بود؛ در حالی که این حادثه هیچ ارتباطی به اغتشاشات نداشته است و به همین خاطر با واکنش منفی کاربران فضای مجازی مواجه شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *