آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

موحدی نژاد : از نظافت شهر بندرعباس راضی نیستم

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان کرد : خیلی از مسائل و مشکلات شهری را نمیتوان به دستگاه خاصی اختصاص داد و همه سهم مشترک دارند، اگر هدفمان رفع مشکلات باشد باید نگاه سنتی را کنار بگذاریم و با کارشناسی دقیق باید مشکلات را آسیب شناسی کنیم

بازخبر / معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان کرد : خیلی از مسائل و مشکلات شهری را نمیتوان به دستگاه خاصی اختصاص داد و همه سهم مشترک دارند، اگر هدفمان رفع مشکلات باشد باید نگاه سنتی را کنار بگذاریم و با کارشناسی دقیق باید مشکلات را آسیب شناسی کنیم.

 

موحدی نژاد گفت : در ساماندهی و رفع مشکلات باید نقش هر دستگاه مشخص شده و آن دستگاه کارش را به نحو احسنت انجام دهد،

وی تصریح کرد : در این یک ماهه نظارتهارا تشدید کردیم و بازدیدهایی را به همراه شهرداران نواحی در محلات و فضای سبز انجام دادیم، همچنین نحوه جمع آوری زباله ها را نیز مورد توجه قرار دادیم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود : انضباط اداری باید سرلوحه کار همه قرار گیرد تا بتوانیم در راستای خدمات دهی قدمی مهم برداریم، همچنین مدیران را موظف کردیم که موضوعات مالیشان را ساماندهی کنند و فقط در این صورت میتوانیم پایش و عملکرد خوبی داشته باشیم، چرا که همه ما به جهت خدمات رسانی کامل و مکفی به مردم سر کار هستیم

موحدی نژاد خاطرنشان کرد : به هیچ وجه از جمع آوری زباله ها راضی نیستم و در حال ساماندهی و حل مشکلات جمع آوری زباله ها هستیم.

وی ادامه داد : در بحث واگذاری دکه های سطح شهر سه سازمان دخالت دارند ؛ سازمان فضای سبز، سازمان میادین و سازمان فرهنگی ورزشی که در این موضوع نیز در حال ساماندهی و زیبا سازی هستیم

موحدی نژاد بیان کرد : متاسفانه ناهماهنگی ها در بین مدیران شهری به چشم میخورد ولی امیدواریم به زودی شاهد هماهنگی های خوبی بین مدیران باشیم.

وی در خصوص جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد اقدامات خوبی انجام شده که با محوریت فرمانداری و همکاری شهرداری، معاونت بهداشت ، نیروی انتظامی و ثمن های حمایت از حیوانات در شرف انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود : مهمترین اولویت این معاونت اول ؛ نظافت شهری، دوم ؛ فضای سبز و سوم جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد است و دیگر مشکلات شهری نیز در حال مطالعات کارشناسی جهت راهکار رفع مشکلات می‌باشد.

اسماعیل موحدی نژاد در پایان بیان کرد : از همه شهروندان درخواست دارم اولویتهای خودشان در خصوص رفع مشکلات شهری به معاونت خدمات شهری اعلام و راهکارهای پیشنهادی خود را نیز اعلام کنند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *