ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

موحدی نژاد : از نظافت شهر بندرعباس راضی نیستم

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان کرد : خیلی از مسائل و مشکلات شهری را نمیتوان به دستگاه خاصی اختصاص داد و همه سهم مشترک دارند، اگر هدفمان رفع مشکلات باشد باید نگاه سنتی را کنار بگذاریم و با کارشناسی دقیق باید مشکلات را آسیب شناسی کنیم

بازخبر / معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان کرد : خیلی از مسائل و مشکلات شهری را نمیتوان به دستگاه خاصی اختصاص داد و همه سهم مشترک دارند، اگر هدفمان رفع مشکلات باشد باید نگاه سنتی را کنار بگذاریم و با کارشناسی دقیق باید مشکلات را آسیب شناسی کنیم.

 

موحدی نژاد گفت : در ساماندهی و رفع مشکلات باید نقش هر دستگاه مشخص شده و آن دستگاه کارش را به نحو احسنت انجام دهد،

وی تصریح کرد : در این یک ماهه نظارتهارا تشدید کردیم و بازدیدهایی را به همراه شهرداران نواحی در محلات و فضای سبز انجام دادیم، همچنین نحوه جمع آوری زباله ها را نیز مورد توجه قرار دادیم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود : انضباط اداری باید سرلوحه کار همه قرار گیرد تا بتوانیم در راستای خدمات دهی قدمی مهم برداریم، همچنین مدیران را موظف کردیم که موضوعات مالیشان را ساماندهی کنند و فقط در این صورت میتوانیم پایش و عملکرد خوبی داشته باشیم، چرا که همه ما به جهت خدمات رسانی کامل و مکفی به مردم سر کار هستیم

موحدی نژاد خاطرنشان کرد : به هیچ وجه از جمع آوری زباله ها راضی نیستم و در حال ساماندهی و حل مشکلات جمع آوری زباله ها هستیم.

وی ادامه داد : در بحث واگذاری دکه های سطح شهر سه سازمان دخالت دارند ؛ سازمان فضای سبز، سازمان میادین و سازمان فرهنگی ورزشی که در این موضوع نیز در حال ساماندهی و زیبا سازی هستیم

موحدی نژاد بیان کرد : متاسفانه ناهماهنگی ها در بین مدیران شهری به چشم میخورد ولی امیدواریم به زودی شاهد هماهنگی های خوبی بین مدیران باشیم.

وی در خصوص جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد اقدامات خوبی انجام شده که با محوریت فرمانداری و همکاری شهرداری، معاونت بهداشت ، نیروی انتظامی و ثمن های حمایت از حیوانات در شرف انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود : مهمترین اولویت این معاونت اول ؛ نظافت شهری، دوم ؛ فضای سبز و سوم جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد است و دیگر مشکلات شهری نیز در حال مطالعات کارشناسی جهت راهکار رفع مشکلات می‌باشد.

اسماعیل موحدی نژاد در پایان بیان کرد : از همه شهروندان درخواست دارم اولویتهای خودشان در خصوص رفع مشکلات شهری به معاونت خدمات شهری اعلام و راهکارهای پیشنهادی خود را نیز اعلام کنند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *