ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

زمانی: هنوز ناامید نیستم و امیدوارم در هفته بیست‌وپنجم به پرسپولیس برسیم!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنان امیدوار است این تیم در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به پرسپولیس برسد.

بازخبر / حسن زمانی درباره تساوی یک ــ یک استقلال مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی خوبی ارائه کرد، اما حریف برای اینکه خودش را نشان دهد، بیش از توانش به‌نسبت بازی‌های دیگر تلاش کرد، همین مسئله باعث شده بود در اواخر بازی تعدادی از بازیکنان سایپا از خستگی روی زمین بیفتند. کلاً تیم‌هایی که برابر استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند، از خودگذشتگی دارند و تلاش زیادی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که هنوز اعتقاد دارد استقلال تا هفته بیست‌پنجم لیگ برتر به نزدیکی پرسپولیس می‌رسد، گفت: هنوز ناامید نشده‌ام و اعتقاد دارم به پرسپولیس می‌رسیم. اگر بازی پرسپولیس را دیده باشید، آنها روی اشتباه حریف در دقایق آخر به گل رسیدند. بهتر از آن موقعیت برای ما در دیدار برابر سایپا به‌وجود آمد که گل نشد. علی قربانی یکی از فداکارترین بازیکنان استقلال در این بازی بود، هرچند که بدشانسی آورد. اگر قربانی خوش‌شانس بود و موقعیت‌هایی که او گیر می‌آورد، تبدیل به گل می‌شدند، در هر بازی حداقل دو سه گل می‌زد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به شعار هواداران علیه این بازیکن تصریح کرد: از هواداران خواهش می‌کنم به هیچ وجه علیه بازیکن زحمتکش، باشخصیت و باتعصبی چون قربانی شعار ندهند. آنها بدانند اگر قربانی بدشانس نبود در هر بازی سه گل می‌زد.

زمانی در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه سایپا بهتر از استقلال بود و می‌توانست با اختلاف دو سه گل به برتری برسد، گفت: دایی برخی مواقع شوخی می‌کند. ضمن احترام به دایی به‌عنوان چهره ملی، او باید بداند استقلال واقعاً با بدشانسی مواجه شد و می‌توانست با اختلاف سه گل سایپا را شکست دهد!

وی همچنین به رکورد کلین‌شیت سیدحسین حسینی در تاریخ فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد به او خسته نباشید بگویم. گلی هم که خورد، باعث می‌شود هم او و هم استقلال از استرس بیرون بیایند تا از این به بعد حسینی قبراق و چالاک درون دروازه بایستد.

 

 

 

تسنیم/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *