چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

تنها پنج نماینده از هرمزگان، حریف لابی‌گری‌ها در کشور نمی‌شوند/ دولت و مجلس باید نگاه ویژه‌ای به فضای آموزشی هرمزگان داشته باشند

?رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در سطح کشور آمایش سرزمینی وجود ندارد و اقدامات با لابی‌گری و چانه‌زنی پیش می‌رود که در هرمزگان با تعداد کم نمایندگان نمی‌توان بهره‌ای برد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، احــمد مـــــرادی صبح امروز در جمع اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: در نوع اطلاع‌رسانی حضور اعضای کمیسیون آموزش اطلاعی نداشتم و امیدوارم این سفر مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم فرصت بیشتری برای استان هرمزگان قائل باشیم تا خروجی مناسب داشته باشیم، افزود: مردم هرمزگان متفاوت می‌نگرند و احساس تبعیض در کشور دارند که نگاه مناسبی به هرمزگان نمی‌شود.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سطح کشور آمایش سرزمینی وجود ندارد و اقدامات با لابی‌گری و چانه‌زنی پیش می‌رود که در هرمزگان با تعداد کم نمایندگان نمی‌توان بهره‌ای برد.

مرادی با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیت بالایی دارد و سهم مناسبی وارد خزانه کشور می‌کند، اضافه کرد: در قانون پرداخت مازاد درآمد را به‌عنوان تلاش و پاداش جهت هزینه عمرانی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در طول چهار سال گذشته یک هزار میلیارد تومان باید به هرمزگان در این بخش داده می‌شد که تنها پنج میلیارد اعطا شد و همین باعث شده وضعیت دانشگاه‌ها این‌چنین باشد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه نابرابری‌ها در هرمزگان مشهود است، خاطرنشان کرد: امیدوارم سفر کمیسیون‌های مجلس به هرمزگان حاصلی داشته باشد و مردم بتوانند آن را لمس کنند.

مرادی افزود: در خصوص جایگاه علمی به علت همین مشکلات با استان‌های دیگر متفاوت هستیم و نباید شرایط استان‌های دیگر با هرمزگان یکی باشد بلکه باید تبصره‌های ویژه‌ای برای هرمزگان قائل بود.

وی با ضرورت نگاه ویژه دولت و مجلس به فضای آموزشی در هرمزگان، تصریح کرد: قرار بود امسال اعتباری به مساوات در بخش آموزشی به استان‌ها تخصیص یابد اما تاکنون خبری نشده است.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سؤال از وزیر علوم. تحقیقات و فناوری را پیگیری و مطرح می‌کنم، اضافه کرد: امیدوارم حضور دولتمردان و مجلس در هرمزگان مفید باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *