ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هیچ قدرتی قادر به تهدید ملت ایران در شرایط کنونی نیست

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هیچ قدرتی در جهان امروز قادر به تهدید ملت ایران نیست چرا که قوای مسلح ایران آماده و سلحشور در خط ولایت آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی عصر امروز در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: اقتدار و هوشمندی ملت ایران در طول سال‌های بعد از انقلاب روز به روز تشدید و تقویت شده و اکنون قوای مسلح کشور در شرایطی از آمادگی و توان قرار دارند که انبوهی از تهدیدات منطقه‌ای و جهانی علیه ایران اسلامی از بین رفته است.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در جهان امروز قادر به تهدید ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: قوای مسلح ایران آماده و سلحشور در خط ولایت آماده جانفشانی در صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و دفاع از کیان کشور هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: معنویت برآمده از اعتقاد ملت ایران به اسلام و قرآن و ارزش‌های اسلامی و انسانی موجب شد تا در طول ۸ سال دفاع مقدس شاهد کم‌نظیرترین صحنه‌های ایثار و ایمان در جبهه‌های حق علیه باطل باشیم به طوری که دنیا در برابر رشادت فرزندان ملت ایران زانو زد و حامیان رژیم بعثی عراق در برابر عظمت رزمندگان اسلام تسلیم شدند.

ترابی فرهنگ دفاع مقدس را سرچشمه‌ای از اندیشه‌های ناب و متعالی برآمده از انقلاب و آموزه‌های اسلامی دانست و گفت: روحیه جهادی و اتکای به ذات اقدس الهی در همه صحنه‌ها، پشتکار، صداقت در عمل و ایمان به خداوند موجب شد تا رزمندگان اسلام با دستانی خالی در برابر رژیمی که از سوی بیش از ۵۰ کشور و ملیت حمایت می‌شد، پیروز شوند و حتی وجبی از خاک کشورمان در اشغال دشمنان نماند.

وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از مبارزات با رژیم ستمشاهی تا شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و عنوان کرد: همان دشمنی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ما در هشت سال جنگ بود اکنون به دنبال ناامن ساختن منطقه برای رسیدن به منافع استکباری خویش است و از هر فرصتی برای به چالش کشانیدن امنیت و ثبات کشورهای منطقه به خصوص جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، فرهنگ غنی ملت ایران و هدایت‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که توانسته‌اند با شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت کشورمان در عرصه‌های گوناگون بر توطئه‌های دشمنان غلبه کردند.

ترابی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران به مانند دوران دفاع مقدس رسالت سنگین پاسداری از ارزش‌های انقلابی را بر دوش دارند و باید در این راه مجاهدانه رفتار و عمل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *