ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

انتقام گیری رئیس سیا از سردار سلیمانی به بهانه اغتشاشات

رئیس سازمان سیا، ضمن اعلام حمایت از اغتشاشات در ایران، سردار قاسم سلیمانی را هدف انتقادات خود قرار داد!

بازخبر /  مایک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، در گفتگویی با فاکس نیوز، ضمن اعلام حمایت از اغتشاشات در ایران، سردار قاسم سلیمانی را هدف انتقادات خود قرار داد!

رئیس سیا، به بزرگنمایی از اغتشاشات پرداخته و بار دیگر بر حمایت ترامپ از آشوب طلب ها تاکید کرد.

در پی شکست داعش در سوریه و لبنان و ناکام ماندن توطئه غربی ها در نابودی ایران، پمپئو با حمله به سردار سلیمانی مدعی شد فرمانده سپاه قدس ایران را به حامی تروریسم تبدیل کرده است و پول های ایران را در لبنان، سوریه و یمن از بین می برد؛ البته مدت هاست غربی ها مدعی‌اند ایران به یمن که کاملا تحت محاصره سعودی‌هاست، کمک می کند اما هیچ مدرکی تاکنون ارائه نداده اند.

رئیس سیا گفت: «رژیم ایران تهدید به خشونت می کند. قاسم سلیمانی پول‌شان را از بین می برد؛ در نقاطی مثل لبنان، سوریه و یمن … آنها را به بزرگترین حامی تروریسم تبدیل کرده است.»

پومپئو، با چشم پوشی از حضور میلیونی مردم در حمایت از نظام مدعی شد همچنان اغتشاشات در ایران ادامه دارد و کاملا مردمی است!

البته این سخنان مایک پمپئو با توجه به بی اعتنایی سردار سلیمانی هب نامه او چندان عجیب نیست.(بیشتر بخوانید )

در واکنش به این سخنان رئیس سیا، علیرضا نامور حقیقی، تحلیلگر بی بی سی در توئیتر خود نوشت: «مصاحبه مدیر سازمان سیا را با روسای قبلی این سازمان مقایسه کنید تا سطح نازل تحلیل و بینش را متوجه شوید. لابد روی پیش بینی او کار ایران تمام است. ترامپ هم که عشق برنده شدن دارد، پنج تات وییت در مورد ایران زد! شکل دهیِ به ظاهر کارشناسی بر مبنای سوداهای سیاسی خاص، عاقبتش می شود، “جرج بوش” و حسرت هایی که بردلش ماند.»

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *