اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه دریایی و بندری با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان هرمزگان

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان ۳۰ پروژه دریایی و بندری را که با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده، مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌دهد.

بازخبر به نقل از خبرگزاری فارس،عباس آخوندی صبح امروز به منظور بهره‌برداری از ده‌ها پروژه هفته دولت بخصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان وارد فرودگاه بین‌المللی شهر بندرعباس شد.

وزیر راه و شهرسازی قرار است در این سفر طی بازدیدی از محل احداث آزادراه بندر شهید رجایی ـ ایسین ـ دشت امام که بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور را به شرایط مناسب‌تری به کریدور شمال ـ جنوب وصل می‌کند، اسناد نهایی اجرای این طرح را به امضا برساند.

همچنین عباس آخوندی در سفر به استان هرمزگان ۳۰ پروژه دریایی و بندری را که با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شده، مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌دهد.

این پروژه‌ها در بنادر شهید رجایی، لنگه، سیریک، جاسک و جزایر قشم، کیش، هنگام و لارک ساخته شده اند که وزیر راه و شهرسازی برخی از این پروژه‌ها را در بندر شهید رجایی به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها افتتاح خواهد کرد.

افتتاح یک پایانه ترانزیت کالا، یک پایانه لجستیک کالا و کانتینر، تعمیرگاه شستشوی کانتینر، یک پایانه نگهداری کالای خطرناک، احداث دو پایانه مخازن صادرات و واردات فرآورده های نفتی و یک پایانه ویژه کامیون ها از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است و توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

وزیر راه همچنین پروژه‌های بازسازی و ارتقاء ظرفیت اسکله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ۳ تا ۶ بندر، ساخت دو فروند رمپ کابوتاژی، خرید تجهیزات ایمنی و واکنش سریع بنادر، خرید تجهیزات ایمنی، نجات و لوازم پزشکی درمانگاه های بندر، تعمیرات قفل ایمنی تاورهای ۳۰ متری، اجرای سیستم اعلام حریق انبارها و ساختمان صدور مجوز مکانیزه تردد را در بندر شهید رجایی مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

آخوندی در نشست شورای اداری استان هرمزگان نیز سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، در هفته دولت امسال ۶۸۶ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری به اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد تومان در هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *