ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عکس دیگر از دختری که انصاری‌فرد از او خواستگاری کرده

سایت رادیو ورزش یونان از عزم کریم انصاری فرد لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس برای ازدواج با دختر ۲ رگه یونانی-آمریکایی خبر داد.

بازخبر / سایت رادیو ورزش یونان از عزم کریم انصاری فرد لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس برای ازدواج با دختر ۲ رگه یونانی-آمریکایی خبر داد.

کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که ۳ سالی است در یونان بازی می کند، فصل گذشته از پانیونیوس به المپیاکوس پیوست و حالا خبر ازدواجش با دختر ثروتمند یونانی – آمریکایی امروز در برخی کانال های مجازی دست به دست شد.

 سایت رادیو ورزش یونان از عزم لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس برای ازدواج با دختر ۲رگه یونانی-آمریکایی خبر داد.

براساس این گزارش پیشنهاد ازدواج از سوی کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس در تعطیلات اخیر در اتریش به الکساندرا صوفی کالولی ارائه شد.

در ادامه خبر رسانه یونانی آمده است:انصاری فرد که تعطیلات نیم فصل را در اتریش گذرانده است پیشنهاد ازدواج را پیش چشمان والدین الکساندرا ارائه داد. این دختر یونانی- آمریکایی رئیس شرکت حمل ونقلی با حوزه فعالیت مطالعات دریایی-روانشناسی است که مالک اصلی آن پدرش می باشد و در قبرس نیز یک شعبه دارد.

نمناک

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *