ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یک استقلالی که قرار بود «ناجی» باشد / تراژدی تلخ! + عکس

عصر جمعه کار استقلال برابر تراکتورسازی گره خورد و در نهایت این تیم دو امتیاز ارزشمند از دست داد تا سیر صعودی‌اش فعلا متوقف شود.

بازخبر / عصر جمعه کار استقلال برابر تراکتورسازی گره خورد و در نهایت این تیم دو امتیاز ارزشمند از دست داد تا سیر صعودی‌اش فعلا متوقف شود.

شاید اگر در نیم‌فصل اول یکی از مسابقات استقلال چنین شرایطی داشت، مهدی قائدی به عنوان اولین تعویضی استقلال وارد زمین می‌شد.

با این وجود در تبریز چنین اتفاقی رخ نداد و به استعداد بوشهری آبی‌ها یک دقیقه هم بازی نرسید. قرار بود قائدی روز به روز پیشرفت کند و وقتی به «امروز» رسیدیم به بازیکن فیکس و کلیدی استقلال تبدیل شود، اما به نظر می‌رسد اعتماد زودهنگام به این بازیکن کار او را خراب کرد و باعث شد قائدی خیلی زودتر از حد انتظار در حواشی غرق شود. حالا هم که حضور برزای و محسن کریمی در این پست، بیش از پیش جایگاه او را به خطر انداخته است.

بانک ورزش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *