ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آقای قائدی، به جای صبر کردن بهتر است پند بگیری

مهدی قائدی در فصل جابجایی تابستانی با وجود آنکه از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت دهد و آبی پوشان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

بازخبر / مهدی قائدی در فصل جابجایی تابستانی با وجود آنکه از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت دهد و آبی پوشان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

قائدی برای محبوب شدن در بین هواداران استقلال و جا کردن خود در دل آنها تنها به چند دقیقه زمان نیاز داشت. او یک شبه یه بهتر است بگویم با چند دقیقه حضور در میدان محبوبیتی به دست آورد که بعضی از بازیکنان استقلال سالها با حضور در  این تیم به دست نیاورند.

اما چیزی که بسیاری از هواداران استقلال برای قائدی می ترسیدند اتفاق افتاد. او خیلی زود اسیر حاشیه و جنجال سازی شد و راهی را رفت که قبل از او چند بازیکن با استعداد دیگر فوتبال ایران رفتند و جز به نابودی استعداد آنها به نتیجه منجر نشد.

قائدی جوان به جای تمرین کردن و تمرکز روی مستطیل سبز به حاشیه سازی و مسائل جنجالی روی آورده است و استعداد این بازیکن در حال نابود شدن است. او با منتشر کردن پیامی در صفحه مجازی اش خود را دعوت به صبر کردن کرد اما بهتر است که این بازیکن به جای صبر کردن از بازیکنانی که شرایط او را داشتند پند بگیرد.

قائدی جوان می تواند با درخشش در استقلال به یک تیم خوب اروپایی برود. با توجه به صعود ایران به جام جهانی و درخشش بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی توجه به بازیکنان ایرانی زیاد شده است و هر بازیکنی که در لیگ ایران به ویژه در استقلال و پرسپولیس بدرخشد این شانس را دارد که در جام جهانی بازی کند و حضور در یک تیم اروپایی را تجربه کند و در این حالت او می تواند آینده فوتبالی اش را تضمین کند.

اما ستاره بااستعداد و جوان استقلال راه دیگری را رفته است. او اسیر حاشیه و جنجال شده است و بهتر است که از فرصت حضور در آبی پوشان نهایت استفاده را ببرد و به جای دعوت خود به صبر کردن بعد از اشتباه و سختی از سرگذشت چند بازیکن بااستعداد فوتبال ایران درس گیرد.

شفقنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *