ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ترامپ پدر معنوی اش را سگ خطاب کرد

رئیس جمهوری آمریکا مردی را که زمانی از وی به عنوان پدر معنوی ترامپ یاد می‎‏ شد، به باد انتقاد گرفت و وی را سگی خطاب کرد که از سوی همه طرد شده است.

بازخبر / دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین پیام توئیتری خود «استیو بانون» را که زمانی از وی به عنوان پدر معنوی رئیس جمهوری آمریکا یاد می‌شد و سِمَت استراتژیست ارشد کاخ سفید را بر عهده داشت؛ به باد انتقاد گرفت.

بهانه وی برای متهم جلوه دادن بانون، کتابی به نام «خشم و آتش؛ اندرونی کاخ سفید» به قلم «مایکل وولف» است که بر مبنای مصاحبه با افراد نزدیک به رئیس جمهوری آمریکا نگاشته شده است.

وولف حتی می‌گوید که با ترامپ هم مصاحبه کرده حال‌آنکه این ادعا از سوی رئیس جمهوری آمریکا رد می‌شود.

در تازه‌ترین توئیت ترامپ می‌خوانیم: مایکل وولف یک بازنده کامل است که برای فروش این کتاب کسالت‌آور و سراسر دروغ، به داستان‌پردازی روی آورده است. او (وولف) از استیو بانون که موقع اخراج، برای حفظ شغلش به التماس و گریه افتاد، استفاده کرده است. حالا تقریبا همه استیو را مثل یک سگ طرد کرده ‌اند. خیلی بد است!

این‌ درحالی است که به گفته وولف؛ نه تنها بانون بلکه تقریبا ۱۰۰ درصد از اطرافیان ترامپ، به وی به چشم یک بچه نگاه می‌کنند.

گفتنی است در بخشی از کتاب خشم و آتش، بانون دیدار محرمانه ۳ نفر از مقامات ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ با یک وکیل روس را که در ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاق افتاد، به مثابه خیانت به کشور توصیف می‌کند.

این دیدار با حضور «دونالد ترامپ جونیور» فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا، «پل منوفرت» مدیر کارزار انتخاباتی و «جرد کوشنر» داماد و مشاور وی اتفاق افتاد و قرار بود در جریان آن، وکیل روس اطلاعات محرمانه‌ای درباره «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا و رقیب انتخاباتی ترامپ فاش کند.

گفتنی است استیو بانون استراتژیست ارشد ترامپ که نقش بسیار مهمی در پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ داشت، در ماه آگوست سال گذشته میلادی (سال ۲۰۱۷) از کاخ سفید اخراج شد.

مهر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *