اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مردم ولایتمدار بندرعباس حماسه ۱۳دی را رقم زدند/شورو خروش انقلابی مردم درمحکومیت فتنه‌گران

مردم انقلابی بندرعباس همزمان با سراسر کشور امروز در راهپیمایی ۱۳ دی ماه در بندرعباس باردیگر نشان دادن مشکلات معیشتی خللی در اراده آنان و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب ایجاد نکرده است.

بازخبر / از بندرعباس، عصر امروز مردم ولایتمدار بندرعباس به خیابان‌ها آمده و حماسه انقلابی ۱۳دی را رقم زدند، تا باردیگربه دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دهند که تحت هرشرایطی همراه ولایت فقیه بوده و همچنان از ارزش‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

* استاندارهرمزگان: مردم همراه انقلابندمردم انقلابی بندرعباس از ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر در میدان ابوذر گرد هم آمده و علیه آشوبگران خیابانی و فتنه‌گرانی که قصد اهانت به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند شعارمرگ بر آمریکا، مرگ برفتنه‌گر سر دادند. امام جمعه بندرعباس و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان هم اکنون دراین تجمع باشکوه انقلابی حضور دارند.

فریدون همتی با حضور در راهپیمایی ۱۳دی اظهار کرد: امروز مردم به خیابان‌ها آمدند تا شیطنت کور فتنه‌گران را محکوم کرده و  اعلام کنند که همراه و همدل با انقلاب هستند.

وی افزود:از ابتدای انقلاب تاکنون مردم همراه این انقلاب بوده و همیشه مشکلات و سختی‌ها را پشت سرگذاشته‌اند، اما هیچ‌گاه صحنه را خالی نکرده‌اند .

استاندار هرمزگان گفت: دشمن بداند که با فریب دادن عده‌ای نمی‌تواند وحدت مثال‌زدنی ملت را خدشه دار نماید.

*رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:دلبستگی میان مردم و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی مثال زدنی است

حسین هاشمی اظهارکرد: دلبستگی مردم به نظام و رهبری بسیار عمیق و ریشه‌دار بوده و با هیچ مشکل و فشاری مردم صحنه  را ترک نمی‌کنند.

وی افزود: با گذشت ۴۰سال از انقلاب هیچ توطئه‌ای نتوانسته خللی در اراده مردم وارد کند و همچنان این ملت امتحان وفاداری خود را پس داده است.

نماینده مردم بندرعباس گفت: پیوستگی مردم و مسؤولان را در چنین صحنه‌هایی می‌توان دید که دوشادوش هم از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و فتنه‌گران را ناامید می‌کنند.

گفتنی است؛ حضور ائمه جمعه و روحانیون، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در اعتراض ومحکومیت رفتارهای شیطنت آمیز عده‌ای فریب خورده، بار دیگر حماسه‌ای انقلابی را در هرمزگان رقم زد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *