ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در کمیسیون تلفیق بودجه 97 مصوب شد

رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس/ مطالبات بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رایگان کردن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال ۹۷ همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد.

بازخبر / جواد کاظم‌نسب عصر دیروز در اهواز در رابطه با اهم مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در فصل درآمدها اظهار کرد: کمک به مراکز آموزشی و کاهش هزینه‌های آن‌ها را اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با اجماع کامل مصوب کردند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه هزینه آب، برق و گاز مصرفی مدارس در سال ۹۷ رایگان شد و مراکز آموزشی دیگر استرس پرداخت آن‌ها را ندارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: در سال‌های گذشته عدم پرداخت این قبیل هزینه‌های برای مدیران مدارس و دانش‌آموزان مشکلاتی را به وجود آورده بود.

کاظم‌نسب با اشاره به مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد عنوان کرد: مشکل پرداختی و مطالبات بازنشستگان فولاد، با توجه به اینکه ۵۵ درصد سهام شرکت دخانیات ایران مربوط به صندوق بازنشستگان فولاد است نیز مصوب شد.

وی افزود: تا سود حاصله از این سهام به منظور پرداخت حقوق، مطالبات و بیمه درمانی اعضا، به صندوق بازنشستگی فولاد واریز شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *