آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو شورای شهر بندرعباس:

ساختار تجهیزاتی بیمارستان شهید محمدی مشکل دارد/ بیمارستان شهید محمدی نیازمند درمان است

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم هستند و بایستی در همه حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی و … شهر بندرعباس ورود کنند تا مشکلات مردم رفع شود، گفت: مشکل بیمارستان شهید محمدی کلی است و بایستی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر بیمارستان برای رفع آن دست به دست هم دهند.

بازخبر / اسماعیل بواشه  در بندرعباس با بیان اینکه شورای شهر نهادی است که یکی از وظایف آن سلامت شهر است، اظهار کرد: بیمارستان شهید محمدی خودش بیمار است و نیاز به درمان دارد.

وی با اشاره به اینکه بیماران، معترض خرابی دستگاه MRI و عدم سرویس‌دهی این دستگاه در بیمارستان شهید محمدی هستند، افزود: اعضای شورا شهر، نمایندگان مردم هستند و بایستی در همه زمینه ها ورود کنند.

این عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: شهروندان به نمایندگان خود در شورای شهر معترض وضعیت نابسامان این بیمارستان هستند، نماینده شورا هستیم و بایستی در همه حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی و … ورود کنیم تا مشکلات مردم رفع شود، بهداشت و درمان بحث اصلی کار ماست و بنده همچنان به عنوان منتقد این موضوع هستم.

بواشه بیان داشت: بنا به اظهارات مردم بیمارستان شهید محمدی ۲ دستگاه MRI دارد که یکی کاملا از کار افتاده است و دیگری به بخش خصوصی واگذار شده و یک هفته در میان خراب است و مردم دچار مشکل شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان شهید محمدی قدیمی‌ترین بیمارستان شهر بندرعباس است و در حال حاضر به مجتمع آموزشی و درمانی پیامبراعظم(ص) نیز تبدیل شده است، افزود: این بیمارستان ۴۰ سال پیش محوطه و فضای سبز بسیار بزرگی داشت ولی در حال حاضر این فضا به بخش‌ها و ساختمان‌های کوچک تبدیل شده است و امکانات رفاهی، پارکینگ، فضای سبز برای بیماران و همراهان آنها درنظر گرفته نشده است. متاسفانه تمام نقاط بیمارستان را تکه تکه می‌کنند و هر روز یک بخش تازه را در آن می‌سازنند به‌جای این کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بهتر است بیمارستان جدیدی در مکان دیگری از شهر بسازد تا شهروندان با آسایش از خدمات آن بهره‌مند شوند.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با بیان اینکه مردم شهر بندرعباس چرا بایستی برای درمان به شهرهای یزد، کرمان، شیراز و تهران مراجعه کنند، اظهار داشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای رفع مشکلات درمانی مردم پیگیری کند نه اینکه موضع بگیرد، همه دست به دست دهیم تا وضعیت درمانی استان هر چه سریعتر بهبود یابد.

 بواشه همچنین از عدم رضایت شهروندان در رابطه با واحد سرم‌درمانی و آزمایشگاه بیمارستان شهیدمحمدی خبر داد و افزود: سرم درمانی در بیمارستان شهیدمحمدی به بخش خصوصی واگذار شده و به جنب بیمارستان منتقل شده است، همچنین انجام آزمایش در این بیمارستان منوط به بستری شدن فرد می‌باشد و اگر شهروندی برای انجام آزمایش به این بیمارستان مراجعه کند تا بستری نشود آزمایشی از وی گرفته نمی‌شود که یکی دیگر از معضلات این بیمارستان می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از پرسنل زحمتکش بیمارستان شهید محمدی افزود: مشکل این بیمارستان کلی است و بایستی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر بیمارستان برای رفع آن دست به دست هم دهند، درمان در شهر بندرعباس بسیار ضعیف است، مردم بندرعباس متاسفانه به پزشکان این شهر اعتماد ندارند و برای کوچکترین مسائل درمانی به شهرهای همجوار مراجعه می‌کنند.

این عضو شورای شهر بندرعباس در پایان با انتقاد از نبود پارکینگ در بیمارستان شهیدمحمدی خاطرنشان کرد: پارکینگ درون بیمارستان فقط مختص پرسنل می‌باشد و همراهان بیمار جایی برای پارک خودرو ندارند.

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *