ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی حزب حاکم ترکیه مطرح کرد

آنکارا: قدرت‌های جهانی مانند آمریکا درحال سوء استفاده از آشوب‌های ایران هستند

سخگوی حزب حاکم ترکیه با بیان اینکه توئیت‌های رئیس‌جمهور آمریکا فریبکاری درباره ایران است، گفت قدرت‌های جهانی مانند ایالات متحده در حال سوء‌استفاده از آشوب‌های ایران هستند.

 بازخبر / «ماهر اونال» سخنگوی حزب حاکم ترکیه «عدالت و توسه» از دخالت‌های خارجی در مسائل داخلی ایران و مخصوصا قضایای آشوب‌های اخیر، ابراز نگرانی و انتقاد کرد.

اونال طی مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان تورک» با بیان اینکه ترکیه هیچ‌گاه خواستار بی‌ثباتی و عدم قطعیت در ایران نیست، گفت: قدرت‌های جهانی مانند آمریکا در حال دخالت و سوء استفاده کردن از وضعیت ایران هستند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی ضمن اشاره به اینکه کشورهای بزرگ مانند آمریکا در حال فریب افکار عمومی نسبت به آشوب‌های داخل ایران هستند، تاکید کرد توئیت‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نوع جدی از این فریبکاری‌ها است.

«مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه نیز پیش از این در خصوص هرگونه مداخله کشورهای خارجی در امور داخلی ایران هشدار داد و گفت: «از اظهارنظرات تحریک‌آمیز و مداخله خارجی باید خودداری شود». (جزئیات بیشتر)

پیشتر مقامات مختلف آمریکا شامل کاخ سفید، وزارت خارجه، مشاوران و مقامات رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی ایران، از آشوب‌طلبان در خیابان‌های ایران حمایت کردند و آنان را «آزادی‌خواه» نامیدند.

ترامپ در حالی هم‌اکنون به حمایت از معترضان ایرانی پرداخته است که از همان آغاز ریاست‌جمهوری خود، پیشبرد سیاست‌های ضدایرانی را شروع کرد و در همان ابتدا فرمان اجرایی را صادر کرد که در آن شهروندان ایرانی را از ورود به خاک آمریکا منع کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *