چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ملی را در برابر فشارها و لرزه‌های موجود تقویت می‌کند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور گفت: اصل اقتصاد مقاومتی بهترین مبنا، پایه و راهبرد برای اصلاح و توانمندی اقتصاد ملی است و می تواند اقتصاد ملی را در برابر تکانه ها، فشارها و لرزه های موجود تقویت نماید.

 باز خبر,به گزارش ایسنا، جمشید انصاری امروز در جلسه مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید استان آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، گفت: از این پس در سفرهای ماهانه خود به آذربایجان غربی پیگیری مسائل و مشکلات استان و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار خواهد بود و و مواردی که نیاز به پیگیری و تصمیم گیری مقامات ملی را دارد به نیابت از استان پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد منطقه ای را در همه جنبه ها به اقتصاد ملی گره زد، افزود: آذربایجان غربی اقتصاد نسبتا مستقلی نسبت به خیلی از استانهای دیگر دارد و با استانهایی که اقتصادشان بر پایه صادرات نفت بوده و در معرض تحریم ها واقع شده است چندان مرتبط نیست لذا باید با اتخاذ سیاست هایی سعی شود تا بر روی پای خود بایستیم و از تمام ظرفیتهای موجود در جهت رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدام کشور در ادامه عمل به اقتصاد مقاومتی را یکی از راه‌های رسیدن استان و کشورمان به خودکفایی در زمینه‌های گوناگون دانست و ادامه داد: در این زمینه مقام معظم رهبری منویات و رهنمودهای ارزشمند و مفیدی داشته‌اند، که باید بسترهای لازم را برای جامه عمل پوشاندن به آنها فراهم کرد.

انصاری در ادامه تاکید کرد: استاندار به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص مدیریت اقتصاد مقاومتی و اتخاذ برخی محدودیت ها در استان در جایگاه عالی تصمیم گیری قرار دارد و تمام دستورات ایشان در این خصوص لازم الاجرا است .

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *