اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دلیل توقف پروژه آکواریوم نیمه رو باز بندرعباس چه بوده است؟ + ویدئو

پروژه آکواریوم نیمه رو باز بندرعباس به دلیل همجواری با دریا با مخافت هایی مواجه شد که با اعمال اصلاحات و مشورت با کارشناسان مجرب در حال ادامه عملیات می باشند.

عبدالرضا بهادر معاون عمرانی شهردار بندرعباس در گفت و گو با پایگاه خبری بازخبر گفت :  پروژه آکواریوم نیمه رو باز بندرعباس به دلیل همجواری با دریا با مخافت هایی مواجه شد که با اعمال اصلاحات و مشورت با کارشناسان مجرب در حال ادامه عملیات می باشند.

 

بهادر با اشاره به اینکه اجرای آکواریوم به دلیل همجواری با دریا که در انتهای بلوار ساحلی بلوار امام سجاد بندرعباس بر اساس طراحی که صورت گرفته بود ، ترکیبی از ساختمان های سنتی شهر بندرعباس (بادگیر و بِرکه)  است.

وی ادامه داد: بنا بر دلایلی برخی اعلام می کردند که در بعضی از قسمت ها مانع دید شهروندان و استفاده از ساحل می شود، در همین راستا تصمیم بر اصلاحات در این پروژه گرفته شد ، این اصلاحات شامل قسمت هایی از سازه که به صورت پراکنده بود در یک نقطه متمرکز شد.

اکنون عملیات شروع شده و این پروژه در آینده نچندان دور به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی شهردار بندرعباس گفت : تقریبا می توان  اولین آکواریوم نیمه روباز در کشور است که برخی از قسمت های این آکواریوم روباز می باشد و در آن ماهی های گرمابی خلیج فارس به صورت یک نهر در دور و داخل سازه در جریان است. ما در بِرکه هایی که در این پروژه موجود است ، آکواریوم هایی با ابعاد ۳/۴۰*۱/۴۰ متر اجرا نموده ایم.

این پروژه تقریبا یکی از کارهای خاصی ست که در شهر بندرعباس به صورت تلفیقی پروژه های سنتی و مدرن طراحی شده که با بهره برداری این پروژه می توان گفت، یکی از شاخص ترین پروژه های استانی را ایجاد کرده ایم.

 

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *