چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
حسینیان:

ریشه مشکلات ما همین دولت است

فتنه ۸۸ شورش اشرافیگری علیه مستضعفین جمهوری اسلامی ایران بود در واقع می خواستند خوب بخورند، خوب بچاپند و خوب اشرافیت را برپا کنند …

بازخبر / روح الله حسینیان با بیان اینکه باید آمادگی، حمایت و استقامت خود را بالا ببریم، اظهار داشت: مشکلات وجود دارد، نه متاسفانه قوه قضائیه آنطور که عدالت اسلامی بود عمل می کند، نه دولت به وعده های خود عمل نکرد و نه مجلس ما در خور انقلاب و امام است. این مشکلات وجود دارد نمی خواهم دفاع کنم بلکه ریشه مشکلات ما همین دولت است که وعده های دروغ داد، برای رای آوردن حرف های بی ربط زد.

روح الله حسینیان صبح امروز در آئین بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی با بیان اینکه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، اظهار داشت: فتنه ۸۸ شورش اشرافیگری علیه مستضعفین جمهوری اسلامی ایران بود در واقع می خواستند خوب بخورند، خوب بچاپند و خوب اشرافیت را برپا کنند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امروز هم با این مشکلات مواجه هستیم و خواهیم بود. وقتی در دوران نمایندگی استعفای خود را نوشتم رهبری فرمودند فتنه های بسیاری در پیش داریم، اگر استعفا دهید جواب آیندگان و تاریخ را چگونه خواهید داد.

حسینیان با بیان اینکه باید آمادگی، حمایت و استقامت خود را بالا ببریم، اظهار داشت: مشکلات وجود دارد، نه متاسفانه قوه قضائیه آنطور که عدالت اسلامی بود عمل می کند، نه دولت به وعده های خود عمل نکرد و نه مجلس ما در خور انقلاب و امام است. این مشکلات وجود دارد نمی خواهم دفاع کنم بلکه ریشه مشکلات ما همین دولت است که وعده های دروغ داد، برای رای آوردن حرف های بی ربط زد.

وی گفت: شما از وضع اقتصادی کشور ناآگاه بودید که این وعده ها را به مردم دادید؟ ما اجازه نمی دهیم آمریکا برای ما دولتی روی کار بیاورد، با همه مشکلات و انتقاداتی که به دولت داریم اگر ترامپ و بیگانگان بخواهند دولتی را جایگزین آن کنند در برابرشان می ایستیم. متدینین اشتباهی را که فتنه گران در سال ۸۸ انجام دادند و در کنار اوباما ایستادند، امروز تکرار نمی کنند، ما از نظاممان با خون و جان خود دفاع می کنیم اجازه نمی دهیم رهبرمان تنها بماند. فتنه ها با حیثیت ما دست به گریبان شده است.

مهر

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *