ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شناختن عاملان بدهی‌های کلان استقلال و پرسپولیس حق مردم است/ تفحص را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حق مردم است که بدانند چه کسانی در استقلال و پرسپولیس سوءمدیریت داشتند و در ایجاد بدهی‌های کنونی این دو باشگاه دخیل هستند؟

بازخبر / سیدفرید موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آخرین پیگیری‌های این فراکسیون درباره موضوع بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: توضیحاتی که اعضای هیئت مدیره دو باشگاه در نشست این فراکسیون به ما ارائه دادند، قانع‌کننده نبود و در آنها ابهاماتی وجود داشت.

وی افزود: تصمیم بر آن شد که نشست بعدی در کمیسیون فرهنگی برگزار شود تا با حضور وزیر ورزش به عنوان رئیس مجامع فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی در آنجا سؤالات خود را مستنداً مطرح و ابهامات را برطرف کنیم.

موسوی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در ادامه، تقاضای تحقیق و تفحص را به صحن علنی ارجاع خواهیم کرد و پس از موافقت اکثریت نمایندگان با آن، موضوع را کلید خواهیم زد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تداوم این روند به صلاح فوتبال کشور نیست، گفت: خصوصی‌سازی یکی از راهکارها برای حل ابهاماتی است که در نحوه اداره باشگاه‌ها وجود دارد و این حق مردم است که حال که خصوصی‌سازی صورت نگرفته است بدانند چه کسانی در استقلال و پرسپولیس سوءمدیریت داشتند و در وضعیت موجود و بدهی‌های به وجود آمده ذی مدخل هستند؟

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نسبت به ابهامات مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بی‌تفاوت نخواهند بود، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی‌ها در گذشته موجب شده است امروز با حجم عظیم بدهی‌های این دو باشگاه مواجه باشیم.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان داریم که تحقیق و تفحص از نحوه اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منشا برکاتی برای آینده این دو باشگاه و فوتبال کشور خواهد بود.

یادآور می‌شود تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر روز ۱۲ مهر تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

در این تقاضای تحقیق و تفحص سؤالات ذیل مطرح شده است:

۱- درآمدهای دو باشگاه پایتخت در ۱۰ سال اخیر و محل آنها چگونه است؟

۲- مصارف و هزینه دو باشگاه پایتخت در ۱۰ سال اخیر و محل آنها چگونه است؟

۳- جریمه‌های ملی و بین‌المللی دو باشگاه و دلایل آنها در ۱۰ سال اخیر چقدر بوده است؟

۴- ساز و کار نظارتی و راهبری دو باشگاه و آئین‌نامه‌های اداری و مالیاتی چگونه است؟

۵- تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی دو تیم با چه ساز و کاری و براساس چه شاخصه‌هائی و با چه سوابقی صورت گرفته است؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *