آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

وینفرد شفر- العین امارات و زمانی که هدر رفت

انگار روزی که وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، خیلی‌خوب می‌دانست زخم شکست پرگل مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای باشگاه تلخ بوده است.

بازخبر /  انگار روزی که وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، خیلی‌خوب می‌دانست زخم شکست پرگل مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای باشگاه تلخ بوده است. به خاطر همین هم قول انتقام از العین را داد. امروز وینفرد شفر در روز تعطیلی‌ تمرینات تیمش با سفر به امارات، نظاره‌گر شکست العین امارات در جام حذفی امارات مقابل الوحده بود؛ شاهد شکست تیمی که استقلال باید تا چندماه دیگر دوباره رویارویش قرار بگیرد و انتقام باخت سنگین سال گذشته را بگیرد.

اما انگار راست می‌گویند که انتقام کور است. وینفرد شفر روز تعطیلش را برای آنالیز مسابقه‌ای هدر داد که در آن جز بازیکنان خارجی و نیمکت‌نشینان العین، اثری از بازیکنان اصلی و ملی‌پوشان این تیم نبود.  خالد عیسی، احمد برمن، مهند سالم، محمد احمد، محمد عبدالرحمن و عمر عبدالرحمن ملی‌پوشان غایب العین در جام‌حذفی بودند. اسکلت اصلی این تیم، همراه تیم ملی امارات این روزها در کویت حضور دارد تا در جام خلیج شرکت کنند.

وینفرد شفر برای آنالیز تیم العین و جبران شکست سال گذشته درلیگ قهرمانان و به قول خودش گرفتن انتقام از اماراتی‌ها، نیاز به آنالیز تیم اصلی العین دارد؛ نه تیمی که امشب در برابر الوحده قرار گرفت و شکست خورد.

فرتاک

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *