اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب

گورانی، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب که افق زمانی آن به اتمام رسیده است خبر داد.

بازخبر / گورانی، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب که افق زمانی آن به اتمام رسیده است خبر داد.

این طرح با همکاری شهرداری میناب و راه و شهرسازی هرمزگان و مشاور ذیصلاح شهرسازی در آبان ماه سال ۱۳۹۵ کلید خورد و در این میان هدف بازنگری این طرح ایجاد رابطه ای خوب و پایدار میان افراد جامعه با محیط طبیعی و مصنوع (انسان ساخت) آنها می باشد. برهمین اساس است که نظم بخشی به ساخت و سازهای شهری از طریق ایجاد ساز و کارهای قانونی با توجه به گسترش پویش شهرنشینی مردم این شهر می تواند مهمترین هدف شهرسازی و بازنگری طرح تفصیلی تلقی شود.

وی افزود: بازنگری طرح توسعه و عمران (جامع) شهر میناب در آذر ماه ۱۳۹۴ در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مصوب و در بهمن ماه همان سال ابلاغ گردید و مطالعات و برداشت وضع موجود و پیشنهادی محلات و نواحی مختلف طرح تفصیلی شهر میناب توسط مهندسین مشاور پویا نقش شهر و بنا اتمام و در جلسه  هماهنگی که بدین منظور در مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور شهردار و مسئول فنی شهرداری میناب و کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

گورانی از بازنگری طرح تفصیلی میناب به عنوان بستر توسعه جهشی و تحقق اهداف توسعه پایدار این شهر در آینده نزدیک یاد کرده و اظهار امیدواری کرد بازنگری طرح تفصیلی با توجه به جایگاه و اهمیت  زیاد شهر میناب، با رعایت تمام ضوابط و مقررات ملاک عمل و همچنین طرح های بالادست تا پایان سال ۹۶ به اتمام رسیده و به مراجع ذیصلاح جهت تصویب ارسال خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *