اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عکس/ چرا خیابانی باید بازی پرسپولیس را گزارش کند؟/ آخر کج‌سلیقگی

اخیرا شایعه شده بود جواد خیابانی به خاطر انتقاداتی که در ماجرای کمک‌رسانی به زلزله‌زده‌ها از دولت کرده در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده است.

بازخبر / اخیرا شایعه شده بود جواد خیابانی به خاطر انتقاداتی که در ماجرای کمک‌رسانی به زلزله‌زده‌ها از دولت کرده در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده است.

البته با کمترین بهره هوشی هم می‌شد فهمید که چنین مطلبی نمی‌تواند صحت داشته باشد؛ چه اینکه در حال حاضر صداوسیما به منتقدان دولت ترفیع هم می‌دهد که مثال‌های فراوانی از صدق این قاعده، در شبکه‌های گوناگون به چشم می‌خورد. با این همه مدیران شبکه سوم برای اینکه نشان بدهند خبر ممنوع‌التصویری خیابانی کذب است، او را به عنوان گزارشگر مسابقه حساس جمعه بین پرسپولیس و تراکتورسازی برگزیدند. در همین راستا سوال ما از دوستان این است که آیا واقعا راه کم‌خطرتری برای ابطال این شایعه وجود نداشت؟ اصلا ای کاش نیم ساعت از آقا جواد فیلم می‌گرفتید و به طور همزمان در همه شبکه‌ها پخش می‌کردید تا شایعه‌سازان به سزای عمل پلیدشان برسند. یا اصلا می‌توانستید یک شب اجرای گفتگوی ویژه خبری را به خیابانی بسپارید تا هم شائبه ممنوع‌التصویری رفع شود و هم او به موضوعات مورد علاقه‌اش بپردازد. می‌دانید که خیابانی در این سال‌ها تقریبا به همه چیز علاقه نشان داده، جز فوتبال!

از شوخی گذشته و فارغ از نقدهایی که همیشه به کیفیت گزارشگری خیابانی وارد بوده، انتخاب او برای این بازی حساس حای بحث دارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آقا جواد همیشه آشکارا از تراکتورسازی حمایت کرده و حتی تصویر کارت هواداری رسمی‌اش از این تیم هم منتشر شده است. او که همین تازگی عضوی از نهضت افتخاری تبریز ۲۰۱۸ شد، عمل جراحی‌اش را هم در همین شهر انجام داد و البته بارها از تمایلش برای زندگی در تبریز زیبا سخن گفته است. البته که هیچکدام از اینها اشکالی ندارد و خیلی هم خوب است، اما در چنین شرایطی استفاده از خیابانی برای گزارش بازی حساسی که یک طرفش تیم محبوب او ایستاده، اوج بدسلیقگی مسوولان شبکه سه تلقی می‌شود. حالا اگر خیابانی دو جمله به نفع تراکتور بگوید یک جور جنجالی خواهد شد و اگر دو جمله به نفع پرسپولیس بگوید، یک جور دیگر. خب این چه کاری است که با تنها تفریح مردم در عصر یک روز تعطیل زمستانی انجام می‌دهید؟

بانک ورزش

پسندیدم(10)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *