ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نه خواننده زن به اسرائیل +عکس

خواننده زن نیوزلندی که قرار بود در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی در تل آویو به روی صحنه برود، از لغو آن خبر داد.

بازخبر /خواننده نیوزیلندی برنامه کنسرت خود در اسرائیل را به دنبال درخواست گروهی از فعالان مدافع حقوق فلسطینیان لغو کرد.

این ستاره موسیقی نیوزیلند در بیانیه ای که در همین راستا منتشر کرده است تصمیم خود را «در مقطع کنونی» درست ارزیابی کرده است. لرد، خواننده ۲۱ ساله، قرار بود در ماه ژوئن سال آینده میلادی (خرداد سال ۱۳۹۷ شمسی) در تل آویو به روی صحنه برود.

پیش از این درخواستهایی برای لغو کنسرت او به دلیل کارنامه حقوق بشری اسرائیل مطرح شده بود. از جمله درخواستهای مطرح شده کارزاری اینترنتی توسط فعالان مدافع حقوق فلسطینیان بود که خواستار لغو کنسرت لرد شده بودند.

لغو اجرای لرد در اسرائیل تنها حدود یک هفته پس از اعلام اولیه آن صورت گرفت. پیش از این هنرمندانی همچون الویس کاستلو، لارین هیل و گوریلاز نیز کنسرت های خود در اسرائیل را لغو کرده بودند.

بی بی سی فارسی اما در واکنش به این خبر، آن را با اما و اگر همراه کرد و نوشت: لرد شاید کنسرت خود را در اسرائیل لغو کند

لرد، خواننده سرشناس نیوزیلندی گفته است پس از دریافت نامه‌ای از هوادارانش احتمالا کنسرت خود در اسرائیل را لغو کند.

این نامه سرگشاده از طرف یک یهودی و یک فلسطینی نوشته شده و آنها گفته‌اند برگزاری چنین کنسرتی به معنای حمایت از اشغال فلسطین به دست اسرائیل است.

آنها گفته‌اند این کنسرت حتی بدون آن که لرد اظهارنظری در مورد شرایط سیاسی کند، به معنای حمایت از سیاست‌های اسرائیل خواهد بود.

لرد گفته است در این باره با چند نفر مشورت کرده است.

بی بی سی با محافظه کاری در انتشار نام هنرمندان معترض، نوشت: پیش از این هم شماری از خوانندگان و گروه‌های موسیقی کنسرت‌های خود در اسرائیل را در حمایت از فلسطینیان لغو کرده‌اند.

گفتنی است راجر واترز، خواننده سرشناس گروه «پینک فلوید» از جمله مشهورترین هنرمندانی است که طی سال های اخیر بارها علیه اسرائیل موضع گیری کرده است.

به باور وی بسیاری از خوانندگان آمریکایی از ترس به حمایت از فلسطینی‌ها دست نمی‌زنند و سیاست‌های اسرائیل را محکوم نمی‌کنند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *