اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آمدنیوز به جای «هوچی‌گری» از مردم «عذرخواهی» کند

اگر اعتراف روح‌الله زم به اینکه آمدنیوز “ری‌استارت”را در ایران مطرح کرد و ابراز خوشحالی و تبریک گفتن او به “محمدحسینی”به خاطر اینکه موفق شده یک جنبش خراب‌کار را در ایران سازماندهی نماید، حمایت رسمی از “ری‌استارت” نیست، پس نام اینکار چیست؟

بازخبر /پس از انتشار خبری  با عنوان “حمایت رسمی آمدنیوز از ری‌استارت +فیلم”  در سایت “جام نیوز“و باز نشرسریع و وسیع این خبر در سایت ها و شبکه های اجتماعی، کانال و سردبیر کانال تلگرامی “آمدنیوز” با انتشار مطالبی جداگانه به این خبر واکنش نشان داده و تلاش کردند با دروغ خواندن این خبر، آنرا خبرسازی رسانه‌ها علیه آمدنیوز قلمداد کنند.

به گزارش جام نیوز، “آمدنیوز” و “روح الله زم، مدیر و سردبیر آن، در حالی تلاش می کنند حمایت خود از گروه  خراب‌کار “ری‌استارت” را انکار نمایند که روح الله زم در گفتگو با شبکه اینترنتی بیان، به طور صریح و علنی از رابطه صمیمی و گرم خود با محمد حسینی، لیدر جنبش “ری استارت” سخن می گوید و با افتخار اعلام میکند که «برای اولین بار آمدنیوز بود که ری استارت را مطرح کرد در حالی که بقیه رسانه ها توجهی به این گروه نداشته است.»

ویدیوی گفتگوی مدیر کانال ضدانقلاب آمدنیوز با شبکه اینترنتی بیان

وی همچنین در ادامه تاکید می کند «کاری را که چهل سال اپوزیسیون های داخل و خارج نتوانستند انجام بدهند، ری استارت انجام داد. جنبش ری استارت، تنها آلترناتیو موجود است.»

به گزارش جام نیوز، مدیر و کانال آمدنیوز در حالی حمایت خود از “ری‌استارت” را انکار می‌کنند که روح‌الله زم در این گفتگو با ابراز خوشحالی از موفقیت محمد حسینی در راه اندازی این جنبش خراب‌کار، این موفقیت را به او تبریک می گوید: «اینکه محمد حسینی توانسته است در عرض یکی دو سال یک جنبشی را راه بی‌اندازد که این جنبش یک جنبش عملی باشد و بتواند در داخل ایران فعالیت بکند، این واقعا تحسین دارد و من به ایشان تبریک میگویم، چون توانسته در داخل ایران یک کار عملی انجام دهد.»

سوالی که در اینجا پیش می آید و باید سردبیر و کانال آمدنیوز به آن پاسخ بدهند این است که:

اولا: به گفته خود شما «آمدنیوز “ری‌استارت” را در ایران مطرح کرده، آنهم در زمانیکه کسی به آن توجه نمی کرد» و این یعنی تبلیغ و حمایت رسمی شما از ری‌استارت. آیا اسمی غیر از این می توان برای این اقدام شما گذاشت؟

دوما: اگر ابراز خوشحالی و تبریک گفتن روح الله زم به “محمدحسینی -آنهم در یک برنامه زنده تلویزیونی- به خاطر اینکه موفق شده یک جنبش خراب‌کار را در ایران سازماندهی نماید “حمایت رسمی آمدنیوز و مدیر آن از ری‌استارت” نیست، پس نام اینکار چیست؟

در پایان به کانال آمدنیوز و روح الله زم به عنوان مدیر و سردبیر این کانال دروغ پراکن توصیه می شود، به جای اینکه همچون گذشته با هوچی‌گری و با نادیده گرفتن شعور مخاطبان -که خود توهینی دیگر به  آنهاست- و با انتشار مطالبی بی پایه و اساس به عنوان پاسخ به خبر منتشر شده در سایت “جام نیوز“به توجیه اقدام غیر اخلاقی و ضد مردمی خود در حمایت از یک گروه خراب‌کار، که کار خود را به آتش کشیدن مساجد، بانک ها، و دیگر مراکز عمومی اعلام کرده، حمایت خود از جنبش “ری‌استارت” را متوقف کنید و رسما از مردم فهیم ایران و مخاطبان خود عذر خواهی نمایید.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *