ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرفسور به‌دنبال اتهام زدن به کسی نبود / تشکر پورموسوی از برانکو با کنایه به تارتار؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن تشکر از برانکو، سال نو میلادی را به سرمربی کروات پرسپولیس تبریک گفت.

بازخبر / روز گذشته جدال دیدنی فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز با گل لحظات پایانی رحیم زهیوی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیداری که با تعریف و تمجیدهای برانکو از تیم خوزستانی همراه بود و حالا پورموسوی پاسخ همکار خود را داده است.

سید سیروس پورموسوی بعد از تعریف‌های برانکو از فولاد خوزستان، در صفحه شخصی نوشت: با سلام و عرض ادب، تبریک می‌گم به آقای برانکو نه فقط بخاطر توانایی‌های فنی‌اش بلکه بخاطر اخلاق و رفتار حرفه‌ایش که بعد از بازی از تیم فولاد تمجید کرده و به‌دنبال بهانه تراشی و اتهام زدن به کسی نبود و واقعیت را بیان کرد واقعا لقب پرفسور برازنده شماست. تبریک به‌مناسبت سال جدیدی میلادی کریسمس و آرزوی موفقیت برای پرفسور.

به نظر می‌رسد بخشی از حرف‌های پورموسوی متوجه مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی‌جم باشد که بعد از اولین شکست فصل مقابل فولاد در اهواز، اتهامات زیادی را به سرمربی فولاد وارد کرده بود.

بانک ورزش

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *