ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برانکو: منچستر هم با یک بازیکن بیشتر دقیقه ۹۴ باخت/ پیشنهاد الغرافه نه به درد پرسپولیس می خورد، نه به درد طارمی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منچستر هم با یک بازیکن بیشتر در دقیقه ۹۴ باخت. بازی سخت و نامعلومی مقابل فولاد داشتیم اما با یک امتیازی که کسب کردیم اختلاف با تیم دوم یک امتیاز بیشتر شد.

بازخبر /  برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان، در پاسخ به این سوال که در بازی روز گذشته پرسپولیس در نیمه دوم کم آورد گفت: موافقم. بازی سخت بود. نیمه دوم موفق نشدیم بازی را کنترل کنیم آن طور که می‌توانستیم. چرا فولاد را دست کم می‌گیرید؟

وی افزود: فولاد تیم سوم جدول و پدیده غیرمنتظره برای لیگ است. بازی با این تیم سخت بود. آنها با مشکلات زیاد شروع اما زود خودشان را پیدا کردند. کادر خوبی هم روی کار هستند. ما حداکثر توان بازی کردیم اما همیشه نمی‌توانیم تاپ بازی کنیم و عالی باشیم. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما بازی قبل در جام حذفی با نفت آبادان ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. تیم‌های اروپایی هم نمی‌توانند در این مدت کم به خودشان بیایند. بعد هم مقابل فولاد بازی کردیم که در اهواز همیشه سخت است و مشکلات وجود دارد.

برانکو خاطرنشان کرد: فولاد و سپاهان در ۱۰ سال اخیر از نظر قهرمانی بیشترین عناوین را دارند و بهترین تیم‌های ایران هستند. حیف شد در دقایقی پایانی گل خوردیم اما فوتبال همین است. منچستر هم با یک بازیکن بیشتر در دقیقه ۹۴ باخت. بازی سخت و نامعلومی مقابل فولاد داشتیم اما با یک امتیازی که کسب کردیم اختلاف با تیم دوم یک امتیاز بیشتر شد. همه تیم‌ها برای ریکاوری وقت داشته‌اند و تنها تیمی که فرصت نداشته ما بودیم. بازی نفت آبادان مقابل استقلال را ببینید؛ تاثیر همین بازی مقابل ما بود. ۱۲۰ دقیقه بازی و بعد هم پنالتی. این بهانه نیست اما فولاد در رده سوم جدول قرار دارد.

وی درباره اینکه چرا آمار گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی زیاد است، ادامه داد: ما تنها مقابل سیاه‌جامگان در دقایق پایانی گل خوردیم. این در حالی است که معمولا از خودمان در دقایق آخر مسابقه موفق به گلزنی می‌شویم. فکر می‌کنم فولادی‌ها شانس زیادی نداشتند و روی یک اتفاق توانستند گلزنی کنند اگر علیپور یا نعمتی یا منشا برای ما گل می‌زدند، شرایط کاملا فرق می‌کرد. فکر می‌کنم نیازی نیست که خیلی ریزبین باشیم و البته این درست نیست که بگوییم ما بد بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می‌خواستیم امتیازات مدنظرمان را جمع کنیم و هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و ریسک می‌کنیم. با وجود اینکه می‌دانستیم بازیکنان تیم با بازی سختی که مقابل صنعت نفت داشتند، خسته هستند اما باز هم هجومی بازی کردیم البته قطعا حریف هم نقش دارد و همه چیز دست ما نیست.

برانکو افزود: ما تنها تیمی هستیم که استراحت نکردیم و زمانی برای ریکاوری نداشتیم. حالا هم قرار است مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود و قطعا کارمان به مراتب سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه الغرافه به طارمی تصریح کرد: هنوز چیزی از باشگاه به من اعلام نشده است و من فقط صحبت‌هایی در این خصوص شنیده‌ام. باید بگویم رقمی که مطرح شده نه به درد طارمی می‌خورد و نه به درد باشگاه پرسپولیس.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *