اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل هلال‌احمر کرمان خبر داد

ثبت ۱۳۸۱ پس‌لرزه در کرمان/ ۸۵ درصد خانه‌ها در بخش جور تخریب شده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: از ۱۰ آذر ماه سال جاری تا امروز یک‌هزار و ۳۸۱ پس‌لرزه در استان کرمان داشته‌ایم.

بازخبر / از کرمان، رضا فلاح شامگاه شنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: از ۱۰ آذر ماه سال جاری تا امروز یک هزار و ۳۸۱ پس‌لرزه در استان کرمان داشته‌ایم که یک هزار و ۲۷۹ در هجدک راور، ۳۸ مورد مربوط به کوهبنان و ۳۶ مورد مربوط به سایر شهرستان‌هاست.

وی بیان داشت: زلزله هجدک ۶٫۱ ریشتر و زلزله کوهبنان ۵٫۲ ریشتر بود و دو گسل در این مناطق فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بعد از زلزله‌های اخیر در کمتر از ۳۰ دقیقه در هجدک و در کمتر از ۱۰ دقیقه در کوهبنان در کنار مردم حاضر شدند و همچنان آماده‌باش کامل هستند.

فلاح ابراز داشت: اسکان اضطراری در هجدک انجام شد و بیش از ۱۰۵ تیم هلال‌احمر در منطقه حضور داشتند و ۴۴۷ چادر امدادی، موکت، والر، پتو و موادغذایی بین مردم توزیع شد.

وی یادآور شد: بعد از زلزله جور کوهبنان نیز یک‌هزار و ۷۰۲ چادر در مناطق زلزله‌زده توزیع شد و ۸۵ درصد خانه‌ها در جور تخریب شده است و ۲۷ تیم هلال‌احمر در منطقه بودند.

فلاح تصریح کرد: استان کرمان با ۲۳ شهرستان دارای وسعت زیادی است و جمعیت هلال‌احمر اعتباری ندارد که به ما بدهد، بنابراین ما تجهیزات، اعتبار و خودروهای لجستیکی خاص برای استان می‌خواهیم زیرا کرمان جزو حادثه‌خیزترین استان‌هاست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *