ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از پرسپولیس نترسیدیم و پیروز شدیم

مگنو باتیستا یکی از بازیکنان خارجی صنت نفت آبادان بود که در جریان بازی با پرسپولیس بهترین عملکرد را داشت.

بازخبر /  مگنو باتیستا یکی از بازیکنان خارجی صنت نفت آبادان بود که در جریان بازی با پرسپولیس بهترین عملکرد را داشت.

مگنو باتیستا یکی از بهترین نمایش‌های ممکن را ارائه داد تا تیم‌شان در یک بازی کم‌نقص از سد پرسپولیس بگذرد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.. متن این مصاحبه را می‌توانید در زیر بخوانید.

از بازگشت سرمربی‌مان خیلی خوشحالیم
وقتی خبر استعفای آقافراز را شنیدیم، خیلی ناراحت شدیم. سرمربی ما کاربلد است که کار تاکتیکی و روحی و روانی را خیلی خوب در تیم پیاده می‌کند. باخت بدی را در لیگ مقابل پرسپولیس متحمل شدیم اما بعد از آن سرمربی‌مان خیلی خوب پرسپولیس را برای ما آنالیز کرد و تمام موارد فنی و تاکتیکی تیم صدرنشین را برای ما توضیح داد، به همین دلیل برای هر دقیقه از بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. زمانی هم که گل خوردیم از میزبان نترسیدیم و گل را جبران کردیم تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

روی پنالتی‌ها کار کرده بودیم
از آنجا که در جام حذفی احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی وجود دارد، در تمرینات قبل از بازی با پرسپولیس، تمرینات مخصوص پنالتی داشتیم و خیلی روی این ضربات کار کرده بودیم. خودم هم پنالتی خوب می‌زنم. پنالتی آخر تیم‌مان هم که خیلی حساس بود، از من خواسته شد که بزنم. خدا را شکر که خیلی با روحیه پشت ضربه رفتم و پنالتی‌ام را گل کردم. در آن لحظه خیلی خوشحال بودم چون همه تیم‌مان را خیلی خوشحال می‌دیدم البته باید بگویم پنالتی زدن کار آسانی در فوتبال نیست و استرس خاص خودش را دارد.

کار سختی داریم
درست است که در بازی بعدی‌مان مقابل استقلال در آبادان میزبان هستیم اما فقط به این دلیل نباید کار را برای خودمان تمام شده بدانیم. در جام حذفی بازی خیلی سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود چون با یک باخت تمام زحمات هدر می‌رود، به همین دلیل مقابل استقلال هم باید مانند دیدار با پرسپولیس خیلی منطقی بازی کنیم و احساسی نباشیم تا به خواسته‌مان برسیم و به فینال راه پیدا کنیم.

خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *