ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

قهرمانی استقلال با شکست دادن پرسپولیس شیرین‌تر می‌شد

یک پیشکسوت استقلال گفت: کاش پرسپولیس حذف نشده بود و استقلال با شکست این تیم قهرمان جام حذفی می‌شد. اینگونه قهرمانی شیرین‌تر است.

بازخبر /  محمد نوری در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: فکر می‌کنم ایرانجوان توانایی مقابله با استقلال را نداشت آنها حرفی برای گفتن نداشتند استقلال شایسته پیروزی بود. آبی‌پوشان در شش هفت بازی اخیر روندی روبه رشد را طی کردند و عملکردشان بسیار خوب بوده است.

وی افزود:‌خط دفاع استقلال عملکرد خوبی دارد حسینی و چشمی دو مدافع وسط تیم در کارهای دفاعی وظایف‌شان را به خوبی انجام می‌دهند و در ضربات کرنر هم برای گلزنی روی دروازه حریفان می‌روند. حسینی مقابل ایرانجوان یک گل هم زد. امید ابراهیمی در خط هافبک بهتر از قبل عمل می‌کند و جباروف هم مغز متفکر استقلال در خط میانی شده است. شجاعیان و فرشید اسماعیلی هم مکمل‌های آنها هستند.

این پیشکسوت استقلال در مورد تقابل با صنعت نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: با حذف پرسپولیس بهترین موقعیت برای قهرمانی استقلال در جام حذفی فراهم شده است. البته من دوست داشتم پرسپولیس حذف نمی‌شد و استقلال با شکست این تیم به قهرمانی در جام حذفی می‌رسید. اینگونه قهرمانی شیرین‌تر است. هرچند قرعه استقلال در نیمه‌نهایی سخت‌تر است. اگر با استقلال خوزستان یا خونه به خونه روبه‌رو می‌شدیم کار راحت‌تری در پیش داشتیم.

وی افزود: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است بازی این تیم را مقابل پرسپولیس دیدم نفت آبادان حریف سرسختی است. با این حال استقلال می‌داند که با قهرمانی در جام حذفی راحت‌تر می‌تواند به آسیا برسد زیرا برای قهرمانی در جام حذفی فقط دو بازی پیش‌رو دارد. اما در لیگ برتر بازی‌های زیادی باید انجام شود. استقلال در لیگ هم می‌تواند مدعی باشد.

فارس

پسندیدم(1)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ،

1 نظر برای “قهرمانی استقلال با شکست دادن پرسپولیس شیرین‌تر می‌شد”

  1. محمدتقي گفت:

    غصه نخور انشالله ده اسفند جواب تورا خواهیم داد. داعشی اس تق لالی.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *