ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برگزاری جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس ناحیه یک بندرعباس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در راستای اجرای پروژه مهر، جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار می‌شود.

 باز خبر,محمد قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ شهریورماه در نمازخانه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور تمامی سرایداران مدارس در جلسه الزامی است و شایسته است مدیران محترم موضوع را به اطلاع سرایداران واحدهای آموزشی تحت نظر خود برسانند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به فضای سبز و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی آموزشگاه‌ها که نقش مهمی در شادابی و سلامت دانش آموزان دارد، بیان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس، فراهم‌سازی محیط مناسب برای شروع سال تحصیلی بسیار مهم است و امیدواریم محیطی شاد و سالم توسط خدمتگزاران و همچنین سرایداران پرتلاش در مدارس ایجاد شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *