آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس : خدمت به خلق خدا ثوابش از زیارت خانه خدا بالاتر است

عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس در بازدید از میدان میوه و تره بار شهر بندرعباس و رصد مشکلات موجود در این میدان اظهار داشت : خوشبختانه اخیرا” شاهد جابجایی های خوبی در سطح مدیران اجرایی شهری بودیم و این مهم را به فال نیک میگیریم.

بازخبر / حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس در بازدید از میدان میوه و تره بار شهر بندرعباس و رصد مشکلات موجود در این میدان اظهار داشت : خوشبختانه اخیرا” شاهد جابجایی های خوبی در سطح مدیران اجرایی شهری بودیم و این مهم را به فال نیک میگیریم، وی ادامه داد ؛ خدمت به خلق خدا ثوابی بالاتر از زیارت خانه خدا دارد و حل مشکلات کنونی این بازار میوه و تره بار در اولویت کاری مسئولین مربوطه باید صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : آقای ارجمند شهردار منطقه یک بندرعباس و آقای موحدی رئیس خدمات شهری از نیروهای دلسوز و با تجربه این استان هستند، ضمن آنکه معتقدم آقای عامری رئیس جدید میادین تره بار هم با تجربه و تلاشش ، می تواند باری از دوش اهالی این میدان تره بار بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری خاطرنشان کرد : مسئولینی که پشت میزهای خدمت می‌نشینند ولی به خلق خدا خدمت نمیکنند خائن هستند، هرچند خوشبختانه کمتر شاهد اینگونه افراد هستیم.

وی در پایان از مسئولین مربوطه درخواست کرد تا هرچه سریعتر نسبت به حل مشکلات این میدان تره بار اقدامات لازم را انجام دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *