اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اظهارنظر گرشاسبی در مورد برانکو که باورکردنی نیست

آنطور که گرشاسبی، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه رادیویی اخیرش گفته، برانکو حاضر است بدون قید و شرط در پرسپولیس بماند و با این باشگاه قرارداد سفید ببندد!

بازخبر / آنطور که گرشاسبی، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه رادیویی اخیرش گفته، برانکو حاضر است بدون قید و شرط در پرسپولیس بماند و با این باشگاه قرارداد سفید ببندد!

به روایت گرشاسبی، برانکو حتی آنقدرها پیگیر وصول مطالبات گذشته‌اش هم نیست، اما خود باشگاه اصرار دارد اول آن بدهی‌ها پرداخت شود و بعد طرفین قرارداد جدید را امضا کنند.

به هر حال حق بدهید که پذیرفتن این ادعا دشوار است. باشگاه مدتهاست برای امضای قرارداد نهایی با برانکو لحظه‌شماری می‌کند و به آب و آتش می‌زند تا این خبر را با ژستی فاتحانه به هواداران بدهد، اما برانکو به وضوح در پی صاف شدن بدهی‌های گذشته است و این موضوع را به تازگی در جمع خبرنگاران هم گفته بود.

مربی کروات حتی تسویه با بازیکنان را هم مورد تاکید قرار داده که کار مدیران پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند. بحث قرارداد سفید را هم بشنوید و فراموش کنید. برانکو با همه نجابتش اصلا مربی ارزانی نیست و پیش از این هم در واکنش به دستمزد بالایش گفته بود: «من فقط با ۶۰درصد قیمت واقعی‌ام در ایران کار می‌کنم.

همه مربیان پرسپولیس در ۱۰سال گذشته از من گران‌تر بودند.» حالا معلوم نیست او چطور می‌خواهد با گرشاسبی قرارداد سفید ببندد. لابد بعد از این کار هم قرار است بازیکنان را برای بدنسازی به تپه‌های داوودیه ببرد!

بانک ورزش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *