اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان

دکتر منصور سرگزی معاون آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور و دبیر اجرایی اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان در نشست خبری بیان کرد ؛ بنده و همکارانم با افتخار از اصحاب رسانه یاد میکنیم و از زحمات همه خبرنگاران صمیمانه تشکر دارم.

بازخبر / دکتر منصور سرگزی معاون آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور و دبیر اجرایی اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان در نشست خبری بیان کرد ؛ بنده و همکارانم با افتخار از اصحاب رسانه یاد میکنیم و از زحمات همه خبرنگاران صمیمانه تشکر دارم.

وی گفت : خبرنگاران رسالت بزرگ و مهمی دارند. همچنین در اجلاس سراسری نماز قطعا” زحمات زیادی خواهید کشید، قطعا” برگزار کنندگان این اجلاس بزرگ خبرنگاران را همکاران نزدیک خود میدانند.

این مقام مسئول افزود : اجلاس نماز تنها اجلاسی است که ره بر ر معظم مورد لطف خود قرار میدهند و این اجلاس مهم، بزرگترین رویداد فرهنگی کشور می باشد که باید بصورت ویژه ای به سمع و نظر مردم شریف برسانند.

دکتر سرگزی ادامه داد : باتوجه به مهم بودن این رویداد بزرگ فرهنگی خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستید و زحمات برگزار کننده را فقط اصحاب رسانه میتوانند منتشر کرده و به سمع و نظر مردم برسانند.

دبیر اجرایی اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد میهمانان ویژه ای از مسئولین کشوری در این اجلاس بزرگ شرکت خواهند کرد که این مهم نیز بسیار حائز اهمیت می باشد لذا باید ترتیبی اتخاذ گردد تا این رویداد مهم و بزرگ فرهنگی کشور به نحوه شایسته ای برگزار و منتشر گردد.

دکتر علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نیز با حضور در این نشست خبری با بیان اینکه ؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان را بهترین همراهان این اجلاس بزرگ دانست گفت : کارنامه خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان بسیار خوب است و همواره در انتشار اخبار استان به نحو احسنت و بدون ناهنجاری تلاش نموده اند.

وی ادامه داد : انشاالله برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان برگ زرینی برای کشور و برای استان باشد، لذا همه در تلاش هستند تا این رویداد مهم فرهنگی کشور به خوبی برگزار گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد : برگزاری چند دوره کنگره امام سجاد (ع) در استان هرمزگان، برگ زرینی برای استان است که صرفا” با تلاش و کوشش مسئولین و اصحاب رسانه استان هرمزگان محقق گردیده است، چرا که استان هرمزگان دارای غنای فرهنگی بالایی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فروزان نژاد مسئول ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، نیز در این نشست خبری ضمن مهم شمردن اجلاس یرا نماز در استان هرمزگان، برگزاری این رویداد مهم را در استان هرمزگان یک امر مهم و افتخاری برای مردم شریف این استان دانست و
از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که با ذوق هنری خود این اجلاس مهم را به نحو احسنت منتشر و به سراسر کشور مخابره نمایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *