اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

وضعیت میدان میوه وتره بار بندرعباس اسفناک است

فقط بارش کمی باران در بندرعباس کافیست تا عبور و مرور مردم و کسبه را در میدان میوه و تره بار بندرعباس مختل کند، گل و لای زیاد موجود در این میدان صحنه های زشتی را برای این مرکز مهم تجاری رقم زده است.

بازخبر / باصره رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ضمن ابراز نارضایتی از وضع موجود میدان میوه و تره بار بندرعباس بیان کرد : این میدان در سال ۱۳۵۷ با ۱۶ حجره تاسیس شد و تمامی امکانات آن برای همان تعداد حجره پیشبینی شده بود حال آنکه الان شاهد تعداد حجره های زیاد موجود در این میدان میوه و تره بار هستیم.

وی افزود : وجود بار فروشان دستفروش جلوی درب این میدان مشکلات زیادی را برای کسبه این میدان بوجود آورده است، همچنین صدور مجوز فعالیت حدود بیست میوه فروشی در جلوی درب میدان میوه و تره بار به هیچ عنوان کارشناسانه نبوده است.

اقای جوادی عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار هم با بیان اینکه : کسبه و حجره داران این میدان هم حق و حقوقی دارند گفت : متاسفانه پیمانکار بدون درنظر گرفتن زیرساختهای لازم اقدام به اضافه نمودن حجره در این میدان نموده است.

وی ادامه داد : در روزی که جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم استان هرمزگان برای بازدید ازافزوث میدان میوه و تره بار جدید به همراه پیمانکار این پروژه رفته بودند، هیچ یک از اعضا هیئت مدیره اتحادیه ما خبردار نشدند

جوادی افزود وجود بارفروشان دستفروش جلوی درب میدان میوه و تره بار هیچ معنایی ندارد و فقط باعث از رونق افتادن بازار حجره داران درون میدان میشود

وی خاطرنشان کرد : رونق داشتن کاسبی در بین حجره داران میدان میوه و تره بار قطعا” باعث دلگرمی کشاورزان و رونق کار آنها میگردد، لذا ما معتقدیم در هر شهر و استانی، کشاورزانی موفق هستند که آن شهر دارای یک میدان میوه و تره بار قانونمند و با رونق باشد.

جوادی در پایان ضمن تشکر از اعضا شورای شهر ، مهندس ارجمند شهردار منطقه یک بندرعباس و همچنین آقای موحدی رئیس خدمات شهری بندرعباس بخاطر حضور در میدان میوه و تره بار و مشاهده مشکلات اهالی این میدان، برای آقای عامری ریاست جدید سازمان میادین شهرداری بندرعباس آرزوی توفیق در کار نمود.

 

 

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *