ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

پرسپولیس – نفت آبادان؛ رویای قهرمانی دوگانه شاگردان برانکو/ نبرد یحیی و ویسی

دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. در این روز پرسپولیس میزبان صنعت نفت آبادان است و استقلال خوزستان به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

بازخبر / دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در تهران و اهواز برگزار می شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

استقلال خوزستان – تراکتورسازی تبریز؛ استاد جام حذفی مقابل ویسی

ناکامان بزرگ لیگ در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می گیرند. هر دو تیم ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ را در اختیار دارند. استقلال خوزستان با ۲۱گل خورده صاحب بدترین خط دفاع است که در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. وضعیت تراکتورسازی هم خیلی بهتر از آبی پوشان اهوازی نیست و آنها با ۱۸ گل خورده در رده یازدهم قرار دارند. دو تیم مربیان جوان و جسوری در اختیار دارند و باید دید که تراکتورسازی از بازیکنان جدیدش در این مسابقه استفاده می‌کند یا خیر؟ صعود به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی می‌تواند مرهمی بر زخم‌ها باشد بنابراین هر دو تیم با تمام توان برای پیروزی بازی خواهند کرد. البته یحیی گل‌محمدی متخصص جام حذفی است و دو بار با ذوب آهن قهرمان این جام شده و در این فصل هم نمی‌خواهد وداعی زودهنگام داشته باشد. البته کار قرمزپوشان تبریزی بسیار دشوار است.

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان؛ رویای قهرمانی دوگانه و دربی پایتخت

یک بازی تکراری را در ورزشگاه آزادی  شاهد هستیم. دو هفته پیش این بازی معوقه از هفته هشتم لیگ برتر با درخشش علی علیپور و پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. اکنون سرخپوشان باید مقابل تیم صنعت نفت قرار بگیرند البته بعید است در این بازی فراز کمالوند مثل آن مسابقه بی‌محابا و تهاجمی بازی کند. احتمال اینکه نفتی‌ها با دفاعی بسته وارد میدان شوند زیاد است. پرسپولیس هم نسبت به بازی قبلی فقط وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. علیپور هم انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره به نفت دارد اما این مرتبه قطعا او در خط دفاع صنعت آزاد نخواهد بود و شاگردان کمالوند شش دنگ حواسشان به این مهاجم جمع است. در صورت صعود پرسپولیس به نیمه نهایی رویای قهرمانی دوگانه برای هواداران پرسپولیس یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد. ضمن اینکه در صورت پیروزی استقلال مقابل ایرانجوان احتمال برگزاری دربی پایتخت هم در جام حذفی قوت می‌گیرد البته به شرطی که برزیلی‌های فوتبال ایران مانع صعود شاگردان برانکو نشوند.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

دوشنبه ۲۷ آذر:

خونه به خونه – گسترش فولاد  ساعت ۱۳:۴۵

استقلال تهران – ایرانجوان ۱۶:۲۰

سه‌شنبه ۲۸ آذر:

استقلال خوزستان – تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان  ساعت ۱۶:۲۰

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *