توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پیغام ایران به پوتین، ترامپ و مکرون

«… بدیهی است که ایران با این حرکت قصد داشته بر قدرت منطقه ای خود ،بویژه در عراق، سوریه و لبنان تاکید کند و همزمان، بی توجهی اش به تهدیدات ترامپ را نیز نشان دهد».

بازخبر /  العرب نوشت: مجامع لبنانی سفر قیس خزعلی، رهبر شبه نظامیان عصائب اهل الحق به جنوب لبنان و حضور او در ویدیویی در حال قدم زدن در محل مرز لبنان با اسرائیل را پیامی می دانند که نشان می دهد سیاست بی طرفی که توسط حکومت سعد حریری مطرح شده و میشل عون نیز از آن حمایت کرد، در واقع سیاستی ایرانی است.

این نشریه عرب زبان آورده است: به گفته مجامع مذکور، این ویدیو همزمان با نشست گروه بین المللی حمایت از لبنان، منتشر شده و ایران از این جهت چنین زمانی را برای انتشار ویدیوی خز علی انتخاب کرده است تا به رئیس جمهور فرانسه و وزیر خارجه آمریکا ثابت کند که تصمیم گیرنده نهایی در لبنان تهران است و بیانیه پاریس ارزشی ندارد.

مهمتر از این، پیامی است که ایرانی ها برای لبنان و عناصر اثرگذار منطقه ای و بین المللی در جنگ سوریه، از جمله رئیس جمهور روسیه، فرستادند، مبنی بر اینکه ایران ارتباط محکمی با بیروت دارد و این منطقه تبدیل به گذرگاه زمینی شده است که از مدتها پیش تهران برای جمع بین بغداد، دمشق و بیروت، سعی در سیطره بر آن را داشت.

خزعلی کسی است که گفته است در آینده گروههای مبارز با وجود ایران، حوثی ها در یمن، حزب الله در لبنان و حشد الشعبی در عراق، تکمیل خواهند شد.

بدیهی است که ایران با این حرکت قصد داشته بر قدرت منطقه ای خود ،بویژه در عراق، سوریه و لبنان تاکید کند و همزمان، بی توجهی اش به تهدیدات ترامپ را نیز نشان دهد.

به نظر می رسد سفر خزعلی به بیروت که قطعا آخرین سفر یک فرمانده شبه نظامیان عراقی نخواهد بود.

در این شرایط، واکنش نهدهای رسمی لبنان چه خواهد بود؟ سکوت رسمی لبنان در مورد سفر خزعلی، تشنج تازه ای را در روابط این دولت با عربستان ایجاد خواهد کرد.

انتخاب

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *