ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افزایش اذیت و آزار نظامیان زن در ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» فاش کرد که پدیده اذیت و آزار نظامیان زن در ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) در سال ۲۰۱۷ میلادی نسبت به سال گذشته میلادی افزایش یافته است.

بازخبر / به نقل از شبکه خبری عربی ۲۱، این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که پدیده آزار نظامیان زن در سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان ۱۰ درصد در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

این روزنامه اشاره کرد که ارتش رژیم اسرائیل علت افزایش تعداد شکایات را ارتقای سطح آگاهی در این خصوص می داند و به عنوان عضوی در مبارزه با آزار جنسی، برنامه هایی آموزشی برای مبارزه با این پدیده ترتیب داده است.

اسرائیل الیوم در گزارش امروز (سه شنبه) خود با اشاره به اینکه این برنامه های آموزشی در رایانه های ارتش نصب شده و همچنین برنامه ای نیز برای تلفن های همراه ایجاد خواهد شد تا سربازان بتوانند آموزش ها را در دستگاه تلفن همراه خود فرا بگیرند، افزود: تمام کسانی که در ارتش خدمت می کنند باید دست کم یک بار در سال این برنامه های آموزشی را مشاهده کنند و پس از اتمام مرحله نظری، میزان درک آن ها از مطالب سنجیده می شود و از کسانی که نمره کمتر از ۶۵ بگیرند، دوباره امتحان گرفته می شود.

ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *