اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
بعد از باران کوثری، فخیم زاده و نوید محمد زاده، نوبت به صادقی رسید؛

انتقاد تند خواننده مطرح کشورمان از دولت تدبیر و امید/ خداحافظ آقای رئیس جمهور +عکس

رضا صادقی با انتقاد از گران شدن عجیب عوارض خروج از کشور، به جرگه هنرمندانی پیوست که طی روزهای اخیر انتقاداتی را متوجه عملکرد دولت کرده اند.

بازخبر / صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ، به بهانه انتقاد از سه برابری شدن نرخ عوارض خروج از کشور، پستی را در استوری خود به نمایش گذاشت که بوی ناامیدی از عملکرد دولت از آن به مشام می رسد.

صادقی که ظاهرا از حامیان دولت در انتخابات ریاست جمهوری بوده، در این رابطه خطاب به جناب آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان نوشت: سلام آقای رئیس جمهور..رای دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم….حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش، حتی نون و نداشتنش نیست، درد اینجاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید…چشم یاری داشتیم..حیف#خودمون_بداد_خودمون_برسیم

خداحافظ آقای رئیس جمهور

در همین رابطه امروز نوید محمدزاده، دیگر بازیگر سینما و از حامیان دولت یازدهم، طی پستی کنایه آلود دیالوگی از فیلم “ابد و یک روز” را برای اعتراض به این تصمیم دولت برگزید و در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

از دیگر سو باران کوثری، طرفدار دو آتشه دولت هم نتوانست در این خصوص سکوت کند.

کوثری خطاب به دولت نوشت: «یه توییت خیلی جالب خوندم مضمونش این بود: یعنی یه سفر خارج رفتن جریمه اش (چون این دیگه عوارض نیست، جریمه است)، از جریمه ای که دادگاه برای قاضی مرتضوی در نظر گرفته بیشتره…».

این بازیگر زن سینما در جریان انتخابات ریاست جمهوری از طرفداران بی چون و چرای دولت آقای روحانی بود.

اعتراض سه تن از هنرمندان کشور به دولت طی دیروز و امروز در حالی است که هفته پیش نیز مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینمای ایران حمایت خود از آقای روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری را مایه پشیمانی خواند.

فخیم زاده نوشت: ایام انتخابات رفته بودیم از آقای روحانی حمایت و برایشان تبلیغ کنیم، الان پشیمانم.

بر پایه لایحه بودجه سال ۹۷ که رو گذشته آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، عوارض خروج از کشور طی رشدی بی سابقه، از ۷۵ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان رسید که افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

آن گونه که در توضیحات پیوست شده به ردیف سوم «جدول شماره ۱۶- تعرفه درآمدهای موضوع جدول شماره (۵)» آمده، این تعرفه های گران شده، برای بار نخست خروج از کشور است و عوارض خروج از کشور در بار دوم ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت و در نوبت سوم به بعد، افزایش ۱۰۰ درصدی خواهد یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *