توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

شرط روحانی برای برقراری رابطه با عربستان

«ایران در صورتی می تواند با عربستان ارتباط برقرار کند که این کشور به عنوان کشور همسایه ما بمباران یمن را از فردا قطع کند و از حالت رکوع در برابر اسرائیل خارج شود و اتکایش بر ملت خودش باشد…»

بازخبر / رییس جمهوری طی نطقی در مجلس گفت ایران در صورتی می تواند با عربستان ارتباط برقرار کند که این کشور به عنوان کشور همسایه ما بمباران یمن را از فردا قطع کند و از حالت رکوع در برابر اسرائیل خارج شود و اتکایش بر ملت خودش باشد.

روحانی ادامه داد: ما کلاً دو نوع قطع از عربستان می خواهیم، قطع ارتباط با صهیونیست ها و قطع بمباران یمن و ما دیگر با عربستان مشکلی نداریم و می توانیم روابط خوبی با آنها داشته باشیم اما آنها باید آغازگر کار باشند.

رئیس جمهور یادآور شد: ما به دنیا اعلام می کنیم که روابط ما با جهان براساس عهد ما است. ما پیمان شکن نیستیم، ما آمریکا نیستیم که چنین کاری کنیم. ما به سختی پیمان می بندیم، به سختی قراردادی را امضاء می کنیم اما اگر امضاء کردیم پای آن می ایستیم و به عهد خود وفا می کنیم.

الف

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *