توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

حمله مسیح علی نژاد به بازیگر زن ایرانی +عکس

مسیح علی نژاد در واکنش به نظر شخصی سحر قریشی درباره مناسب نبودن حضور زنان در ورزشگاه های مختلط با عصبانیت به وی حمله کرد.

بازخبر / مسیح علی نژاد عریضه نویس رادیوفردا و صدای آمریکا، با گزینش بخشی از مصاحبه سحر قریشی در خصوص به استادیوم رفتن زنان و پخش آن در صفحه اینستاگرام خود، تهمت هایی را متوجه بازیگر زن سینمای ایران کرد.

علی نژاد در کنار ویدئویی از سحر قریشی پیامی تصویری را در جواب وی در صفحه شخصیاینستاگرام خود منتشر کرد.

در این ویدئو، روزنامه نگار سفارشی نویس رادیو فردا و صدای آمریکا، از فرط عصبانیت تمام به بازیگر زن سینمای ایران حمله کرده و می گوید: البته ایشون حق اظهار نظر دارد، عقیده شخصی شونه، می تواند با صراحت همه جا بگوید: من از اینکه بین یه تعداد آقا قرار بگیرم منقلب می شوم یا به عبارتی چندشم می شود (نیت خوانی مسیح) ولی عکس هایی که از ایشون در استادیوم های مختلط زنونه و مردونه تو ابوظبی رو کجای دلمون بگذاریم که منقلب نشویم. شاید فقط مردای ایرانی هستند که منقلبش می کنند نمی دونم.

اما چند نکته در خصوص مصاحبه سحر قریشی:

۱٫ به نظر می رسد تاریخ مصاحبه سحر قریشی پس از رفتن وی به استادیومی در ابوظبی باشد.

۲٫ فرقی نمی کند چه سحر قریشی قبل از رفتن به استادیومی در ابوظبی و چه بعد از رفتن این مصاحبه را انجام داده باشد دلیل نمی شود او ریا کار باشد و مانند “رطب خورده ها منع رطب کند” آنگونه که مسیح علی نژاد درباره او به قضاوت پرداخته است.
شاید او هم مثل مهناز افشار و مسیح علی نژاد پیش از این مصاحبه و پیش از رفتن به استادیوم موافق حضور زنان در استادیوم ها بوده اما وقتی آنجا حضور پیدا می کند با واقعیت هایی روبرو می شود که مجاب می شود رفتن به استادیوم ها برای زنان پسندیده نیست.
احتمال فوق گرچه قوی تر به نظر می رسد اما احتمال دیگری هم هست که دلیل حضور وی را نه به عنوان یک موافق، بلکه به عنوان فردی که دعوت شده، تائید می کند.

گفتنی است عکس های مورد اشاره مسیح علی نژاد درباره به استادیوم رفتن سحر قریشی مربوط به بازی پرسپولیس – الهلال در استادیوم بن زاید ابوظبی است که شایعه دعوت طارمی از این بازیگر زن و بحث ازدواج با یکدیگر را سر زبان ها انداخت، گرچه هنوز از سوی این دو چهره تایید نشده است.

در بخش دیگری از جوابیه تند مسیح علی نژاد به سحر قریشی وی قیم ماآبانه امکان سفرهای خارجی بازیگران مشهور به واسطه تمکن مالی را به نبود آزادی برای دیگر زنان ایرانی تلقی کرده و مدعی شده است: اما تمام حرف اینه که شما به عنوان یه چهره مشهور و معروف که امکان سفر به ابوظبی، روسیه و پارک های سوئیس رو دارید هوای زنان کشورتونو هم داشته باشید چون اونها این آزادی ها رو ندارن[!]، این امکانات رو ندارن، حالا اگه هواشونو نداری تو سرشون هم نزن.

گفتنی است رفتن به ابوظبی و روسیه و پارک های سوئیس برای زنان ایرانی تنها امکان مالی می خواهد نه آزادی.

ضمن اینکه زنان در ایران علاوه بر حضور در تمامی پارک ها، برای خود پارک های اختصاصی دارند و منعی هم از حضور آنها در کشورهای دیگر نیست.

حال باید پرسید امثال علی نژاد که به دنبال کشف حجاب و حضور زنان در ورزشگاه های مختلط هستند چرا زنان ایرانی را تشویق به حضور در سالن ها و استادیوم های ورزشی مختص زنان و مسابقات ملی آنها نمی کنند.

می توان به مسیح علی نژاد حق داد تا از سخنان سحر قریشی برآشفته شود چرا که اهداف برنامه نویسانی که وی برای آنها کار می کند را به چالش کشیده است.

قابل یادآوری است که مسیح علی نژاد در مخیله اش تنها اموری را در بحث حقوق زنان پیگیری می کند که غربی ها و رسانه هایشان به دنبال آنها هستند. این همسویی و استخدام وی در رسانه ها دولتی آمریکا نظیر رادیوفردا و صدای آمریکا جای شکی باقی نمی گذارد او تنها مجری برنامه هایی است که گردانندگانش در تحریریه این رسانه ها برای به فساد کشاندن زن ایرانی دست به طراحی های خطرناک می زنند.

حالا باید منتظر بود و دید  سحر قریشی و هوادارانش از یک سو و هنرمندان و جامعه هنری از سوی دیگر چه پاسخ در خور و شایسته ای به این توهین های هدفمند خواهند داشت.ش

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *